Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla on niin paljon aloituksia, jotka liittyvät ulkonäköön?

Vierailija
24.07.2017 |

Mitä merkitystä sillä on? Eihän ihmisestä (luonteesta, älystä) voi päätellä mitään ulkonäön perusteella? Enemmän voi kirjoittajista päätellä näiden keskustelujen sisällöistä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä puhe mistä puute =(

Vierailija
2/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ilmestyy kuin sieniä sateella, aina kun sivussa tapahtuu politiinen avaus / juuri äsken muistutus poliisista!

Se että poliisi tutkii vihapuhetta netissä tehostetusti, ei sopinut tänne mutta ... Nämä sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin anonyymisti on luontevampaa käsitellä asiaa ja kenties omia epävarmuuksiaan. Harva kehtaa ääneen myöntää vaikkapa kadehtivansa jotakuta jonkun ulkoisen ominaisuuden vuoksi tai kertoa omista fiiliksistään oman ulkonäkönsä suhteen avoimesti. Minua ainakin nolottaa että olen, ja itsekin pidän itseäni, näin rumana ja itsetunto on nollassa. Täällä onneksi voi semmoisenkin asian tuoda julki. Valitettavasti tämä aika on kovin ulkonäkökeskeinen ja ihmisille muodostuu kaikenlaisia ulkonäköpaineita.

Vierailija
4/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vaan häiritsee se ajatus, että ihmisarvoa mitataan ulkonäön perusteella. Tai että olisi jokin mittari ulkonäölle. Ei sellaista ole! Ihminen on muuta kuin ulkoisten suhteittensa summa!

Vierailija
5/5 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon tyhmiä ihmisiä. Oikeassa elämässä ne voi karsia tuttavapiiristään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme