Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En luota julkisen sektorin antamaan tietoon

Vierailija
24.07.2017 |

Tämä koskee myös tutkimusta yleensä.Myös tutkijalla on kuvitelma ns. yleisestä hyvästä ja vaikka hän ei suoraan valehtelisikaan niin hän kuitenkin tutkii jotain asiaa todistaakseen jotain ja näin valikoi tutkimusaineistoa ja tutkii itselleen edulliselta kantilta.
Myöskään toimittajiin ei voi luottaa.

Ei mulla muuta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastot kertoo aika pitkälle saman kuin vanha viisaus miljoonasta kärpäsestä, paska maistuu hyvälle. Järkeä pitää käyttää tilastoja ja tutkimuksia lukiessa, aina. Minun todellisuuteni ei ole sama kuin tilastollinen tai tutkijoiden todellisuus. Mutta ainahan niistä voi jotakin oppia.

Vierailija
22/25 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis oivaltanut, että ihmiset ovat vain ihmisiä. Siitä on hyvä jatkaa.

Mistä hyvästä näille sitten palkka maksetaan kun valehtelu on sallittua? Vielä verovaroilla pitää näitä ylläpitää

:(

Mitä ihmettä jupiset? Anna selkeä esimerkki jostain tutkimuksesta jossa valehdellaan ja todista se aukottomasti.

Luulenpa ettet kykene.

En kykene todistamaan mitään aukottomasti. Ennen luulin että julkisen antamaan tietoon voi luottaa ja että katsotaan kansan ja yksilön parasta mutta enää en näin luule vaan luulen että julkinen julistaa valikoitua totuutta ja on keksinyt kulloisenkin totuuden itse.

Sehän on hengenheimolaisten luoma symbioosi jako ruokkii itse itseään. eihän tämmöistä voi mitenkään todistaa vääräksi kun on loihdittu sitä tutkimustulostakin valheiden tueksi.

Näitä on niin monia esimerkkejä julkisen epämääräisestä toiminnasta että luottamus on mennyt sitä kautta pitkässä juoksussa. Näinhän siinä lopulta aina käykin että luottamus menee kun riittävästi valehdellaan ja annetaan tarkoitushakuista tietoa.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEPOSITEISIIN!

Vierailija
24/25 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, taidat luottaa Antti Heikkilään. Sitä porukkaa:)

Ns. lautasmallia on ainakin muutettu joten kritiikistä on ollut jotain hyötyäkin.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2014012317963360_tr.shtml

Suomi taitaa olla peränpitäjänä edelleen transrasvojen suhteen eli että käyttö on runsasta. 

Vierailija
25/25 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kritisoit viranomaisia, heidän asenne on aina sama: sinua syytetään mielenterveyden ongelmista. Kiusataan, alistetaan, uhkaillaan. Itseasiassa kaikki ongelmat joista valitat johtuvat sinusta. Ammattisi tosin suojelee sinua tältä, isokenkäisenä saat parempaa palvelua etkä joudu syytetyksi, olet selkeä uhka toiminnan paljastumiselle. Kärsijät ovat hiljaa, joskus lääkittynä laitoksessa, vanhukset, sairaat. Heidän etua harrva jaksaa taistellen ajaa, viranomaisia vastaan. Edunvalvojat ja hoitolaitokset ovat yhteistyössä useimmiten. Molemmat hyötyvät, isot rahat kyseessä siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme