Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi nivushikeen?

Vierailija
24.07.2017 |

Tai erityisesti nivushien hajuun? Muuten en hikoile mahdottomasti, mutta nivuset ovat usein enemmän tai vähemmän hikiset ja haju sen mukainen - karmea. Tuntuu, että haju on oikein takertunut ihoon, sillä joskus heti suihkun jälkeenkin nenään leijailee hajua kun vaikkapa kyykistyn. Kädellä pyyhkäisy varmistaa asian, nivusethan ne. Millä tuon hajun saisi pois? :(

Olen googlaillut neuvoja hienhajun poistamiseen, mutta oikeastaan kaikki vinkit keskittyvät kainaloihin, enkä viitsisi herkkää alakertaa lähestyä käsidesillä, NeoAmiseptillä, ruokasoodalla tai Fairylla :'D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikki, Natusan talkkia vauva hyllyssä kaupassa. Toimii

Vierailija
2/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutta trikoota olevat alushousut ja hiukan väljemmät pitkät housut joissa mahd vähän tekokuitua.

Laita kangas nivustaipeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkki. Laitan aina kasseihin tallkia, ei marinoidu.

Vierailija
4/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr apteekista.

Vierailija
5/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan nivusiin dödöä. Toimii.

Vierailija
6/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastaajille. Kakkoselle: käytän ainoastaan puuvillaisia alushousuja. Eikä alapää itsessään haise, ts. en kärsi silakkapillusta mihin ilmeisesti tekokuidut vaikuttavat?

Ykköselle ja kolmoselle: auttaako talkki siis myös hien hajuun? Luulin että vaikuttaa vain kosteuteen. Kun ei minua se kosteuskaan niin haittaisi, mutta haju käy nenään.

Neloselle ja vitoselle: siis oikeasti normidödöä? :D Olen kuullut Absolut Torrin jopa polttavan kainalot jos on herkkä iho, apua jos alakerrallekin kävisi samoin... Intiimidödöistä olen kyllä kuullut, mutta eipä ole kaupassa tullut koskaan vastaan.

AP

Vierailija
7/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla auttoi, kassit ei hikoile eikä siis haise hielle.

Vierailija
8/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille vastaajille. Kakkoselle: käytän ainoastaan puuvillaisia alushousuja. Eikä alapää itsessään haise, ts. en kärsi silakkapillusta mihin ilmeisesti tekokuidut vaikuttavat?

Ykköselle ja kolmoselle: auttaako talkki siis myös hien hajuun? Luulin että vaikuttaa vain kosteuteen. Kun ei minua se kosteuskaan niin haittaisi, mutta haju käy nenään.

Neloselle ja vitoselle: siis oikeasti normidödöä? :D Olen kuullut Absolut Torrin jopa polttavan kainalot jos on herkkä iho, apua jos alakerrallekin kävisi samoin... Intiimidödöistä olen kyllä kuullut, mutta eipä ole kaupassa tullut koskaan vastaan.

AP

Kyllä, ihan normidödöä mitä kainaloihinkin laitan. Absotut Torr onkin todella tujua ja polttelee kainaloissa ainakin minulla, mutta miksi sitä tarvitsisi sinne nivusiin laittaa jos kainaloissakin kerran hienhaju pysyy aisoissa tavallisella dödöllä. Tavallinen dödö riittää minulla pitämään nivuset kuivina.

5

Vierailija
9/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna karvojen kasvaa. Karvattomana hikoaa.

Vierailija
10/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustamaton Triple Dry -deodorantti toimii tosi hyvin.

Vierailija
11/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut torria suosittelen minäkin! Itselläni ei kutise kainaloissa, olen käyttänyt myös varpaisiin ja kämmeniin. Uskaltaisin laittaa myös nivusiin jos tarvitsisi! Testaa ensin kainaloihin, että miltä tuntuu. Itse olen tykännyt tästä, kun ei tarvitse viikkoon käyttää dödöä ollenkaan!

Vierailija
12/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna karvojen kasvaa. Karvattomana hikoaa.

Jaa, pitää varmaan ottaa nuo anarkistinivuset puhutteluun kun hikoavat vaikka karvoitus on ihan luonnollisessa tilassa. :O -ei ap

Vierailija
13/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu sienen ja saippuan kanssa ja sitten puhtaalle kuivalle iholle talkkia. Toimii.

Vierailija
14/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän