Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlettakaa hyvät naiset uuden(netti-) miestuttavan nimi

Vierailija
24.07.2017 |

ja voitte välttyä ikävyyksiltä. Mukava ja asiallinen mies olikin ihan muuta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin omalla nimelläni ja aika harva osuma liittyi muhun mitenkään. Miten tuntematon nainen voisi tietää mikä niistä on minä ja mikä mun kaima?

Vierailija
2/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnteekSi, mutta miten sen saa selville jos on pelkkä nimimerkki tai etunimi? Vai kysytkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sieltä googlesta sitten löytyy?

Googlasin piruuttani äsken eksäni jolla mm linnatuomioita. Ei kuule ollut yhtään mitään googlessa.

Olen aina ihmetellyt tuota käskyä googlata joku. Ei sieltä mitään löydy tavallisista ihmisistä jotka ei ole julkisuuden henkilöitä.

Vierailija
4/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään haittaakaan ole googlettaa, vaikkei mitään löytyisikään

Vierailija
5/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi googlettaa, jos valitsisitte niiden linnakundien sijaan kilttejä miehiä.

Vierailija
6/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googletin omalla nimelläni ja aika harva osuma liittyi muhun mitenkään. Miten tuntematon nainen voisi tietää mikä niistä on minä ja mikä mun kaima?

Tätä minäkin ihmettelin. Itse joskus googlasin jonkun miehen, miehellä oli useita nimikaimoja niin eipä voinut tietää, liittyikö mikään tuloksista mieheen.

Vierailija
7/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsistiexästä (joka petti ja pahoinpiteli), löytyy taas ihan asiallisia sivuja, esim. hänen itse tekemänsä sivu, jossa on kuvagalleria ja muita linkkejä. Löydökset ei mitenkään viittaa siihen, minkälaista hänen käytöksensä suhteessa on.

Vierailija
8/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletan aina verolistalta. Jos nimeä ei löydy, dumppaan ja siirryn seuraavaan. Näin välttyy tyhjätaskuilta.

Vierailija
9/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin yhden miehen ja löytyi aika kovaa settiä suomi24:sta. Samaa tarinaa se mies yritti mun kohdalla eli vedota tunteisiini.

Vierailija
10/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laitanpa googleen "Ville Virtanen" tms. ja sitten lähden arpomaan, kuka niistä on se, jonka kanssa olen netissä jutellut.

Vierailija
11/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.... Jos on jutellut netissä vaikkapa Matti Nykäsen kanssa (ei sen ex-mäkihyppääjän) niin mitä tietoa hänestä sieltä löytyy järjellisessä ajassa etsittynä. 

Vierailija
12/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla nimelläni ei löydy googlen avulla mitään minuun liittyvää. Saa todella väärän kuvan, jos niiden perusteella luo käsityksen minusta.

Vierailija
13/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sieltä mitään löytyy ellei tuttu satu olemaan joku Penttilä.

Vierailija
14/14 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun narsistiexästä (joka petti ja pahoinpiteli), löytyy taas ihan asiallisia sivuja, esim. hänen itse tekemänsä sivu, jossa on kuvagalleria ja muita linkkejä. Löydökset ei mitenkään viittaa siihen, minkälaista hänen käytöksensä suhteessa on.

Jep. Narsisti saattaa päivittää julkisivuaan somessa. Narsistin uhri saattaa olla estetty narsun taholta pitämään edes fb profiilia koska kaikki miespuoliset kaverit olisivat "mahdollisia miesystäviä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi