Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut uudessa työssä nyt pari kuukautta

Vierailija
24.07.2017 |

ja kyllä masentaa
Iltavuoroon pitäisi kohta lähteä, mutta hankalalta tuntuu. Ei motivaatiota, ei fiilistä, ei intoa. Haluaisin pois tuolta. Hirveä kulttuuri, huono palkka.

Kaduttaa, että menin tuonne. Tein aiemmin hoitoalalla pelkästään keikkaa ja sillä tosiaan säästyin kaikelta siltä tätä alaa vaivaavalta oudolta ryhmädynamiikalta. Sen unohti aivan täysin vuosien saatossa, kun ei ollut kiinnittyneenä mihinkään. Tämän takia alunperinkin otin ja lähdin keikkailemaan, en muistanutkaan...huoh. Toisaalta olen jo pitkään ollut keikkaillessani todella yksinäinen ja kaivannut työyhteisöä, jonne kuulua. En halua tätä. Vaihdan työtä tai en ainakaan jatka määräaikaisuuden päätyttyä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eronainen. Näetkö parisuhteissakin kaiken negatiivisena?

Vierailija
2/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet eronainen. Näetkö parisuhteissakin kaiken negatiivisena?

Mielenkiintoista, että näet tässä yhtymäkohtia parisuhteeseen. En ole koskaan ollut parisuhteessa (olen 36v), joten varmaankin näen sen jotenkin negatiivisena sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on niin ahdistava ilmapiiri että oksennan ennen jokaista työvuoroa. Pieni työyhteisö, jossa muutama pomon suosikki tekee työnteosta todella ikävää ja hankalaa. Sääntöjä ja käytäntöjä muutellaan selän takana, ei kerrota ja sitten kannellaan "se teki niin ja näin". 

Ikinä et tiedä töihin mennessä mitä siellä on vastassa, välillä oot näkymätön, välillä tiuskitaan. Tunnen itseni maailman huonoimmaksi työntekujäksi aina kun astun työpaikan ovesta sisään.

Pakko on jaksaa kun vakipaikka kuitenkin. Hoitoala tietysti..

Vierailija
4/4 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla löytyy suurimmat epäkohdat niin johtamisessa kun työolosuhteissa muutenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme