Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kutsutte miehen kotiinne syömään, jos ette osaa laittaa ruokaa?

Vierailija
23.07.2017 |

Ärsyttävää, kun täytyy syödä kuivaa kanaa ja löysää pastaa tekohymyn kera, jotta pääsee pimpin päälle illan päätteeksi. Tilatkaa vaikka pitsat tai jotain, jos olette ihan tumpeloita siellä keittiössä. Tai antakaa miehen auttaa ruoanlaitossa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea aarre ihmiseksi.

Vierailija
2/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, toi oli paha. Ehkäpä tuo nainen teki parhaansa ja hänen mielestään ruoka oli hyvää. Voihan sen niinkin ajatella että tahallaan tekee huonoa ruokaa ja jos mies on edelleen kiinnostunut niin on kiinnostunut muusta kuin kokkaustaidosta.

Onneksi osaan kokata.

keittiömestari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää liittyy mieheen?

Kyllä vituttaa ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
4/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy mieheen?

Kyllä vituttaa ihan sukupuoleen katsomatta.

Miksi syötte panoreissuillanne? Onko tarkoitus naamioida tilanne seurusteluksi?

Vierailija
5/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan seksiä mutta miehet pelkää jos sitä ehdottaa suoraan.

Vierailija
6/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kotoa muuttaneille parikymppisille naisille tuo on hyväksyttävää, mutta ei sitä vanhemmille. Kyllä ne keittiö- ja siivoustaidot on opeteltava heti kotoa pois muuttaessaan, jos ei ole niitä lapsuudenkodissa jostain syystä sattunut itselleen kehittämään.

Vierailija
7/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkää?

Vierailija
8/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta kotoa muuttaneille parikymppisille naisille tuo on hyväksyttävää, mutta ei sitä vanhemmille. Kyllä ne keittiö- ja siivoustaidot on opeteltava heti kotoa pois muuttaessaan, jos ei ole niitä lapsuudenkodissa jostain syystä sattunut itselleen kehittämään.

Wau, sinun kanssa suhteeseen pääsemiseksi naisen pitää osata kokata ja siivota hyvin. Mikäs se sinun erityistaitosi onkaan? Se, että olet mies? Minä tekisin sinulle huonoa ruokaa ja enkä siivoaisi viikkoon ennen tapaamista, et myöskään saisi "jälkiruokaa".

Vierailija
9/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Ei sinua syömään kutsuttu! 

Vierailija
10/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Houkuttelet kohteen ruoalla. Kuulostaa ihan irtokollien loukattamiselle 😂

Vierailija
11/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haloo! Ei sinua syömään kutsuttu! 

No sepä siinä onkin, että ne panotouhut saattavat jäädä väliin, jos sitä naisen tekemää ruokaa ei syö hymyssä suin. Nainen loukkaantuu ja menettää halunsa.

Ap

Vierailija
12/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau, sinun kanssa suhteeseen pääsemiseksi naisen pitää osata kokata ja siivota hyvin. Mikäs se sinun erityistaitosi onkaan? Se, että olet mies? Minä tekisin sinulle huonoa ruokaa ja enkä siivoaisi viikkoon ennen tapaamista, et myöskään saisi "jälkiruokaa".

Mä ajan autoa yhteisillä reissuilla. Saat matkustaa turvallisessa kyydissä.

Vierailija
13/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhanaikaista kutsua mies kotiinsa syömään ja passata hänelle ruoat. Miten olisi treffit päivällä vaikka jonkin tapahtuman merkeissä ja sitten kun nälkä tulee voi kysyä että menemmekö jonnekin syömään vai kokkaammeko meillä, kaapeista löytyy sitäjatätä joista voimme valmistaa jotakin yhdessä. Näin selviää molempien kotitaloustaidot kerralla sekä asenteet näitä taitoja kohtaan.

Ruoan ei tarvitse olla mitään gourmet- pöperöä vaan jotain ihan pihviä, salaattia ja uusia perunoita. Asenne on tässä se pointti. Seksitreffeillä vieras nakataan hommansa tehtyään pihalle ja ruoat valmistetaan vain itselleen. Ruoan valmistus ja syöminen yhdessä on jo vähän kotileikin alkua.

Vierailija
14/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Tapailin yhtä miestä, joka yritti väen väkisin kutsua itsensä käymään kun tuli puheeksi mitä aion laittaa ruoaksi. Sanoin etten osaa laittaa syömäkelpoista ruokaa, ja ei käy, mies loukkaantui. :D

Vierailija
15/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää ap? Onpa "mahtavaa", mä olen vaan yleensä miehiä parempi ja turvallisempi kuski. Sitäpaitsi vähiten pelkään autossa kun itse ajan. Toki annan miestenkin silti ajaa.

Vierailija
16/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää ap? Onpa "mahtavaa", mä olen vaan yleensä miehiä parempi ja turvallisempi kuski. Sitäpaitsi vähiten pelkään autossa kun itse ajan. Toki annan miestenkin silti ajaa.

No niinpä tietenkin. Netissä naiset ovat aina voimaantuneita ja päteviä kaikessa. :)

Vierailija
17/17 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No selvä, olet siis perinteinen mies. Perheellinen perinteinen mies menee autoon odottamaan ja marisee, kun vaimoa joutuu aina odottamaan. Vaimo vaan laittaa kodin lähtökuntoon, pissattaa ja pukee lapset ja huolehtii, että kaikki on mukana ennen kuin ehtii laittamaan itsensä valmiiksi. Mies ajaa sen sata kilometria ja on kuin olisi teehnyt isonkin urotyön.

Kiitos ei, ajan jatkossakin itse omalla autollani. Tai menen junalla tai lentokoneella, jos siltä tuntuu.