Vinkki!
Niin.. Tuossa tänään maksoin 7,5¿ joita vastaan saan 3 aconin kasettitestiä ja 3 unitest liuskatestiä.. Postikuluineen siis.. Ja nuo siis löysin huuto.netistä. Siellä kun laittaa hakusanaksi raskaustesti, niin tulee toisinaan paljonkin kohteita. Ja niissä on tosiaan hyvinkin edullisia paketteja tarjolla. Hiukan kun tutustuu niin löytyy hyvin. Myyjä jolta itse nämä ostin, on Lappeenrannasta ja pistesaldokin hällä on todella suuri, eli luotettavaksi myyjäksi kyllä luokittelen. Häneltä myös saa testejä suoraan, ilman että pitää tehdä huutoa jonka kaikki näkevät.
Otin häneen yhteyttä sähköpostitse eilen illalla ja tänään aamulla sain tilinumeron. Paketti kuulemma on laitettu tänään postiin joten perillä mulla maanantaina. :)
glemei
Kommentit (3)
Kun mietin että vois kotiin hommata muutaman valmiiksi että ois sitten jos joskus on aihetta testailla.. Kattelin kotitestit.comista, mutta siellä ei ollu mitään hullunhalpaa tarjousta menossa. Aattelin sitten että kurkkaanpa huutikseen. No siellä oli siis tosiaan kolme testiä 3,5¿ ja ne aconin kasettitestit 3kpl 4¿. Postikuluineen tosiaan molemmat.. Tahdoin sitte molempia settejä yhden.. Mielestäni todella halpaa!
Eikä ne oo mitään vanhoja testejä tosiaankaan, toisessa oli ainakin viimeinen käyttökuukausi 2/07, toista en muista, mutta tais olla samaa luokkaa. Ja kyllähän ne tulee tohon mennessä käytettyä, ja varmaan jo uusiakin ostettua. :)
glemei
Jos joku vielä tahtoo nähdä.. :)
glemei
Oli pakko kommentoida asiaa koska olen myös itse useampaan kertaa ostanut huuto.netistä raskaustestejä ja hyvin on kauppa hoitunut ilman ongelmia ja hyvin halvalla siellä monesti niitä on saanut ostettua eli todella hyvä ja kannattava vaihtoehto on!
Kiva kun hoksasit laittaa tänne idean:)