Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuhan avaudun

Vierailija
21.07.2017 |

Mulla on ollut tosi pitkä ja rankka päivä töissä ja siksi avautuminen. Kun menet lääkäriin niin miksi kuvittelet ettei lääkäri ota huolia todesta? Ottaa varmasti mutta kun realiteetit pitää myös ottaa huomioon tai yhteiskunnalta loppuu raha. Miksi kuvittelet että hoitohenkilökunta tekee töitä ihan vaan muuten vaan? Miksi täällä kuvitellaan että potilaan kuolema ei tunnu pahalta? Se oikeasti sattuu. Kuinka paljon palkkaa sinä haluaisit siitä että ottaisit vastuun toisen hengestä? Koska kaikki tekee virheitä, vaikka kuinka yrittää parhaansa, ennustaja ei ole kukaan. Kun pahin tapahtuu, kohtaan omaiset, kuinka paljon sulle pitäisi maksaa että teet saman? Ja sitten meen päiväkotiin hakemaan lapset, kauppaan, kokkaat ja yrität elää perhettä varten. Tykkään työstäni, rakastan perhettäni. Olenkohan ihan oikealla alalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon et junttityttö jostain kommentoi kuinka lääkäri puhui korvatulehduksesta kun kyseessä oli joku hirmu vakava juttu.. Mut kertokaa oikeasti millä palkalla olisitte valmiita tekemään samaa. Kun pienet virheet on oikeasti isoja.

Vierailija
2/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei näe tulevaisuuteen. Ei hyvässä, eikä pahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei vastaa kun on mukavampi mieltää kaikki lääkärit ja hoitajat mulkuiksi.

Vierailija
4/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että ihmiset kirjoittaa palstoille herkemmin huonoista hoitokokemuksista.

Minulla on aina, siis aina ollut todella myönteiset kokemukset hoitajista, lääkäreistä, hammaslääkäreistä yms. ja olen kyllä kiitollinen heille saamastani avusta.

Vierailija
5/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi nähdä tai on tahallaan ilkeä.

Vierailija
6/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi nähdä tai on tahallaan ilkeä.

Raotatko vähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän