kun pääsis edes joskus viihteelle!
Mistä kotiäiti löytää kavereita baariin? Kaikki ystävät hävinneet lapsien myötä. Ei ketään kenelle laittaa viestiä. Olen niin helvetin kateellinen miehelle, jonka oma elämä ei kadonnut lapsien myötä. En olisi uskonut, että musta tulee äitiyden myötä näin yksinäinen. Ja ei, en kaipaa mitään helkutin leikkitreffejä, taaperokerhoja tai päiväkahvi- tai lenkkiseuraa. Haluan vain lähteä baariin,vetää rehelliset kännit, laulaa karaokea ja tanssia jalat kipeiksi ja olla hetken se ihminen mitä olin ennen lapsia.
Kommentit (4)
No oletpa ollut varsinainen tyyppi ennen lapsia...
Vierailija kirjoitti:
Arvasin. Jos joku käyttää sanaa viihteelle, hän tarkoittaa alkoholia. Ongelma.
Mikä ihmeen ongelma se on jos tykkää silloin tällöin juoda alkoholia? On se nyt kuitenkin totta kai ihan erilaista käydä viihteellä selvinpäin kuin juoda pienet hiprakat eikä se kerro ongelmasta.
Sitä ei enää ole eikä tule, mitä oli ennen. Voi mennä baariin, mutta juominen ja tanssiminen on yhtä tyhjän kanssa. Ei se ole enää yhtä hauskaa. Ja kaiken lisäksi lapset herättää sut seuraavana aamuna kahdeksalta, eikä jätä rauhaan.
Mä antaisin aika paljon, jos saisin olla yhden päivän ihan rauhassa yksikseni vieraassa kaupungissa. Kävelisin, istuisin kahviloissa, lukisin lehtiä tai kirjaa, olisin vain.
Arvasin. Jos joku käyttää sanaa viihteelle, hän tarkoittaa alkoholia. Ongelma.