Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen miten eräällä työkaverilla on varaa

Vierailija
21.07.2017 |

ajaa n. 60k autolla, toimenkuva on kuitenkin vain sihteeri. Välillä tauoilla puhutaan ruokaostoksista, esim. vaikka juustoista, ikinä ei muista hintaa mitä mikäkin juusto maksoi. Matkustaa kalliisti, todella ihmettelen mistä repii rahat näihin reissuihin. Palkka kuitenkin samaa luokkaa oman palkkani kanssa. Aika erikoista tai sitten mua viilataan linssiin töissä aika reilusti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempipalkkainen miesystävä ja yhteiset rahat? Perintö? Rahapelivoitto? Lainaa?

Vierailija
2/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa tai perittyä rahaa?Minäkin ajan reilusti paremmalla autolla kuin tiimikaverit vaikka minulla huonoin palkka...No isä lahjoitti ison osan tuohon hankintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto velalla tai rikkaat vanhemmat?

Vierailija
4/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on rikas mies? Tai sitten on jo pitkään sijoittanut rahojaan osakkeisiin ja myy reilulla voitolla? Voittanut rahaa tms? Autohan todennäköisesti on kuitenkin ostettu velaksi.

Vierailija
5/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies hänellä on, mutta rouva on vähän diudiu rahojen suhteen. En usko että mies noin paljon sponssaisi. Tai edes isä. Tuskin omilla tienesteillään lainaa saisi.

Vierailija
6/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaampi mies, joku ylipäätään jakamassa talouden, ei lapsia, perintö, ennakkoperintö, ässä-aroa, aiemmin ollut parempipalkkaisessa työssä + lainaa? Onhan noita. Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin kytätä työkaverin taloutta? Kuka edes muistaa juustojen hintaa?

Vierailija
7/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen puoliso, omaisuutta kerätty säästämällä ja sijoittamalla, varakkaaata perheestä, perittyä omaisuutta...

Vierailija
8/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy työkaverilta? (Ehkä se diilaa kamaa)

Vierailija
9/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen, onko ollut parempi palkkaisissa töissä aiemmin? Voi olla ihan mitä vaan.

Vierailija
10/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakkaampi mies, joku ylipäätään jakamassa talouden, ei lapsia, perintö, ennakkoperintö, ässä-aroa, aiemmin ollut parempipalkkaisessa työssä + lainaa? Onhan noita. Eikö sinulla ole muuta tekemistä kuin kytätä työkaverin taloutta? Kuka edes muistaa juustojen hintaa?

No minä muistan ku Lidlistä juustoni shoppaan kuten työkaverinikin. Työkaveri muistaa vaan, että satasella saa neljä kassia ruokaa, tosi edullista. Niin.

Vierailija
11/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä muistan ku Lidlistä juustoni shoppaan kuten työkaverinikin. Työkaveri muistaa vaan, että satasella saa neljä kassia ruokaa, tosi edullista. Niin.

Niin että kun sinä muistat tarkkaan juustojesi hinnan niin kyllä täytyy muidenkin muistaa tai muuten on kyllä niin omituista! 

25e/kassillinen ruokaa kuulostaa kyllä minustakin aika edulliselta.

Vierailija
12/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se. Säästää arjen asioissa ja rahaa riittää sitten luksukseen muussa. Sama mulla. Esim. en tänä vuonna ole ostanut yhtäkään vaatekappaletta. 25 euroa/kassi on edullista, jos puhutaan perusmuovikasseista. Se tarkoittaa paljon juureksia sekä alennus- ja kausituotteita. 

Vierailija
13/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sun työkaverisi, mutta olen sihteeri ja mulla on oman velattoman taloni lisäksi neljä sijoitusasuntoa eri kaupungeissa, lisäksi osakkeita ja rahastosijoituksia. Mies on myös hyväpalkkainen pääomatulottaja. Vinkki, älä katso ammattia, koulutusta tai palkkaa vaikka muiden tulot kiinnostaa.

Vierailija
14/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitpa ap yllättyä, mitä sihteeriksi kutsumasi assistentti saattaa todellisuudessa tienata varsinkin, jos on ylemmän johdon käytössä.

Vierailija
15/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia, niin kyllä keskituloinen nuori korkeakoulutettu pariskunta pystyy elämään melko yltäkylläistä elämää.

Vierailija
16/16 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole lapsia, niin kyllä keskituloinen nuori korkeakoulutettu pariskunta pystyy elämään melko yltäkylläistä elämää.

Tämä on nelikymppinen perheellinen ihminen, joten ilmeisesti olen vaan kateellinen ja työkaverini salavarakas. Lopetan tähän vaikka totuus ei vielä selvinnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi