20-vuotiaan tyttäreni pitää olla joka päivä kotona viimeistään 21.30
Puhelin pidetään päällä koko ajan ja menemisille on oltava vanhempien lupa. Jos säännöt eivät miellytä nuorta, niin rahaa ei tipu senttiäkään ja herkkupäivä skipataan.
Omilleen muutosta ei todellakaan edes keskustella.
Kommentit (17)
Mikä keskustelun aloittajaa vaivaa?
Olet ihana vanhempi <3 rakastat lastasi.
Olen yli 20-vuotias mies ja asun vanhempien luona vakavien mielenterveysongelmien takia, vaikka terveydentilani onkin kohentunut viimeksi kuluneen vuoden aikana niin, että olen lähitulevaisuudessa muuttamassa omilleni.
Sairauksistani huolimatta sain hymyn huuliini tästä avauksesta. :D
Meillä on käytössä myös ns. "silmälukko" joka asennetaan aina nukkumaan mentäessä. Ei tule yöllä mieleen katsella salaa mitään sopimatonta. Toki asianmukaiset suojaukset puhelimessa jne. on, mutta ei noista lapsista koskaan tiedä.
-ap
Jahas.
Tytöllä ei sitten vissiin ole koskaan saanut olla mitään urheilu- tai muutakaan harrastusta?
Vierailija kirjoitti:
Meillä on käytössä myös ns. "silmälukko" joka asennetaan aina nukkumaan mentäessä. Ei tule yöllä mieleen katsella salaa mitään sopimatonta. Toki asianmukaiset suojaukset puhelimessa jne. on, mutta ei noista lapsista koskaan tiedä.
-ap
Et varmaankaan oo tosissasi, tai sitten kärsit hoitoa vaativasta mielenterveyden häiriöstä.
Eihän tämä voi olla totta !! Ketää normi aikuista pysty noin alistamaan
Onko teillä aina puhelin päällä kun tyttö on ulkona? Saako se edes lähteä ilman suostumustasi?
Siis 20-vuotias on aikuinen, mitä ihmettä?
Pääseekö koskaan opiskelemaan ammattia? Saako tuleva poikaystäväkin muuttaa teille? Mikäs siinä jos tyttärelle on ok.
Voi ei, kyllä mua hävettäis jos noin epäitsenäisen lapsen oisin kasvattanu!
Ehtii se jakaa pesää jo päivällä!