Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen olevani paljon parempi kuin tyttöystäväni :/

Vierailija
21.07.2017 |

Monella tapaa lahjakkaampi, mielenkiintoisempi, sosiaalisempi, parempi antamaan tukea ja lohdutusta... Hän sanoikin joskus, että tuntee olevansa suhteessa se paljon onnekkaampi osapuoli, ja totuuden nimissä en hiljaa mielessäni olisi voinut olla enempää samaa mieltä...

Ehkä suurin ongelma on se, ettei hän kehitä itseään oikeen millään tavalla, nyhjää vain kotona ja pitää itseään parhaana palkintona kaikille miehille. Ammatillisesti hän on kyllä menestyvä... ja kaunis.

Onko muilla (miehillä tai naisilla) samaa kokemusta? Onko kuinka yleistä? Pitäisiköhän antaa hänen vain mennä ja lähteä itse vielä katselemaan...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olet hänen kanssaan, koska hän on kaunis, eikö?

Vierailija
2/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sitten vakka löytänyt kantensa. Kun säkin kerta tunnet olevas luojan lahja naisille ja se miehille. Tuskin kannattaa erota, eiköhän sekin ajattele sunsta samoin. Toimiva suhde=molemmat pönkittää itsetuntoaan ajattelemalla naineensa alaspäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun poikaystävä on joskus myös paljon kotona, mutta hän pitää meidän arjen pyörimässä ja jaksaa aina tukea. Olen onnekas, että mieheni viihtyy kotona.

4/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästän rahaa. jos se on sulle ongelma niin voivoi... olen kohta kolme viikkoa menossa kai kotonakin saan olla .... kiinnosta mikään juominen.

Vierailija
5/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kertoa, miten tämä "olen kaikille miehille paras mahdollinen palkinto" asenne näkyy tyttöystävästäsi? Henkilökohtaisesti särähti korvaan tuo, että hän kertoi olevansa suhteessa onnekkaampi osapuoli. Sanoisiko joku itseään äärettömän täydellisenä pitävä tollein? Epäilen. 

Vierailija
6/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin "yläpeukun" viimeisestä oivalluksesta.

Vierailija
7/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten hän voi olla ammatillisesti menestyvä ilman lahjakkuutta? Vai onko hän malli?

8/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ap kun sille ei katsos riitä mikään.... vaikka kultaa toisi töistä niin sekään ei riitä mutta ei katsos mitään kun itse olen samallainen.... eikös siinä vasta sopivaa soppaa synny.... viimeksi annoin käsityksen ettei tarvitse luopua mistään mutta sekään ei riitä....tokasin vaan että olen aika kuumaa kamaa miesmarkkinoilla ja työkseni myöskin miesten kanssa joten setvikööt ongelmansa polkemalla samaa ympyrää kunnes se kuivuu kasaan halujen muodossa.

Vierailija
9/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä suurin ongelma on se, ettei hän kehitä itseään oikeen millään tavalla, nyhjää vain kotona ja pitää itseään parhaana palkintona kaikille miehille. Ammatillisesti hän on kyllä menestyvä... ja kaunis."

Miten hän voi olla ammatillisesti menestyvä jos ei kehitä itseään? Miten pitää itseään parhaana palkintona, vaikka nyhjää vaan kotona? Miten se kotona oleminen tekee hänestä huonomman ihmisen sinuun verrattuna? Jos olisit valmis hänet jättämään sen takia että hän ei ole niin sosiaalinen kuin sinä että kulkisi kaikenmaailman kissanristiäisissä (kun kerran on se paras palkinto) niin mitä se kertoo sinun rakkautesi määrästä? Todellakin mahtava parisuhde ja suuri rakkaustarina :D

Vierailija
10/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että sä luulet itsestäsi vain liikoja?

Vierailija
11/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

No miten hän voi olla ammatillisesti menestyvä ilman lahjakkuutta? Vai onko hän malli?

Vai että menestyvänä mallina työskentely ei vaadi lahjakkuutta? Think again...

Vierailija
12/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toimisiko se sitten, että olisit parisuhteessa sellaisen kanssa, joka kehuskelee enemmän itseään, korostaa saavutuksiaan ja ehkä kilpaileekin kanssasi?

Ihan vilpittömästi kysyn.

Uskoisin, että on monia vaatimattomia naisia, jotka eivät koskaan nosta itseään jalustalle, vaikka olisi syytä. Mahdatko mennä tähän harhaan tyttöystävän kohdalla?

Onko siis tärkeää se, kuinka itsensä esittää vai puhuvatko teot puolestaan?

13/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on puhunut liikoja.... kuka on kehunut itseään... kenen tarvii aina ylistää itseään... mä tiedän ei tarvitse kertoa.... en ymmärrä miksi miehet aina kerskuvat seurassani... tulee lähinnä semmonen olo et jaa en kuulu elämään ja just mitä siihen nyt sanoisi... kiva juttu. olen valmistautunut lähinnä tyydyttämään miehen tarpeet.... jos minulla on aikaa niin eikö se silloin ole sun elämälles hyvä. jos mulla ei ole aikaa eikä sulla niin sit ei ole kyl mitään. aina joku vinossa, nää pitää rautalangasta vääntää... en ole koskaan kieltäytynyt. olen lisäksi menestynyt ja kerrankin on aika tullut levätä.... saan kerrankin levätä ei tarvii kenenkään ihmisen perässä juosta eikä varsinkaan kiirehtiä mihinkään... osaan ottaa rennosti... olen tehnyt tähän asti töitä tiedätkö sen? kaksi päivää vaikka vaan makaan ei tarkoita ettenkö kehittyisi....

Vierailija
14/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 jatkaa: mutta sekin on mahdollista, että tyttöystävässä vain ei ole asioita, joita itse arvostaa. Eli löytyykö ne syyt, miksi haluat olla hänen kanssaan?

Vierailija
15/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ap. Aloituksen perusteella et todellakaan ole mikään taivaanlahja kenellekään. Vaikea uskoa että kaltaisesi ihminen osaisi antaa tukea ja lohdutusta kenellekään. Kuulostat itsekeskeiseltä ja omahyväiseltä kusipäältä.

Vierailija
16/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sellainen pohdinta, joka on tullut ensihuuman jälkeen? Olette olleet tyyliin vuoden yhdessä ja arki on jysähtänyt päälle ja toinen ei enää vaikutakaan niin hohdokkaalta?

Vierailija
17/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin "tunnen olevani", en sanonut että olisin oikeasti parempi. Uskon että hän olisi täydellinen pari jollekin toiselle miehelle. Itse vaan kaipaisin jotenkin "henkisesti stimuloivempaa" kumppania, jonka kanssa voisi harrastaa kaikenlaista ja käydä mielenkiintoisia keskusteluja... Minulla on aina ollut paljon naispuolisia ystäviä (siis oikeasti vain ystäviä), ja siksi rimani on kai tässä suhteessa korkealla... Monet naiset ovat tosi mielenkiintoisia, hauskoja, verbaalisesti taitavia ja haastavia keskustelukumppaneita.

Ja kyllä, tyttöystäväni on kyllä tietyissä asioissa tosi lahjakas ja fiksu, kuten menestyminen työelämässäkin todistaa. Itse koen kuitenkin olevani lahjakas useammalla osa-alueella tai eri asioissa. Erikoista, että tämä häiritsee.

Kyllä, taipumukseni (ja ongelmani) on, että ajattelen olevani todella laadukas kumppani monella tapaa. Osin tämä on totta, osin pelkkää liikaa luuloa.

-ap

18/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lla on töitä myös vaikka luulee että on valmis paketti. kun vaan näkisi itsensä toisen silmin. Ap haluaakin että hänestä huolehditaan vaikka onkin iso ja niin kova mies. Pehmenee sekin kun jaksaa haastaa. Hyvä rakastaja mutta kun alkaa arvostelen sit ei kuuntele kukaan nainen.

19/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama vaikka se keskustelu jäis kuitenkin voit sen hoitaa muiden kavereiden kanssa. Tyydyn siihen että olen muilla osa alueilla parempaa. Osittain ikäni myös tuottaa jossain asioissa vähemmän keskusteltavaa mutta jos yritystä et näe etkä muutenkaan musta välitä niin anna mennä en halua tulla loukatuksi varsinkaan jos välitän aidosti. En tiedä mistä haluat keskustella itse haluan jakaa murheistani ja iloistakin sekä jakaa uusia kokemuksia vailla erityistä esityksen tarvetta. Haluan olla Täydellinen omalle miehelleni. Minulla on puutteita ja uskon että myös sinäkään et täytä kaikkia toiveita mutta se on rakkautta.

Vierailija
20/25 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin tässä naisessa alunperin ihastuit? Minkä ikäisiä olette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi