Otin itsestäni kuumia alastonkuvia, mutta ei ole ketään, kelle lähettäisin ne :(
Halusin vain katsoa, ovatko diettini ja treeniohjelmani tuottaneet toivottua tulosta ja olivathan ne. Hukkaan menee kovalla työllä hankittu kroppa näin sinkkuna. :(
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Insta?
Ei tulisi mieleenkään alkaa huomiohuorata nakukuvillani. Haluaisin vain tuottaa mielihyvää jollekin yhdelle ihmiselle, jota rakastan. Ap
Aijaahan vaan ja sitten linkki tänne.
Eli yhdelle ihmiselle mielihyvän tuottaminen on parempi kuin monelle? Aika sekoa.
Tee alastomaan Suomeen profiili käytä jotain valenimeä jos et tahdo tulla yllätetyksi siellä.
Lähetä uutisvinkki iltapaskan toimittajalle. Sinne kelpaa, voi olla jopa etusivun arvoinen uutinen.
Lähetä mulle, lähetän omia takasin XD N25
Perjantaiprovolle 0,1/5
Desimaalin saat siitä että osaat sentään kirjoittaa ja lukea.
Tyttöystävä lähettää aina silloin tällöin vihjailevia kuvia itsestään, kun olemme erossa toisistamme. Toimii ainakin muhun, ja sitten kun nähdään, niin pannaan niin helvetin intohimoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä mulle, lähetän omia takasin XD N25
Terveisin Urpo 54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insta?
Ei tulisi mieleenkään alkaa huomiohuorata nakukuvillani. Haluaisin vain tuottaa mielihyvää jollekin yhdelle ihmiselle, jota rakastan. Ap
Oletko nainen? Haluatko rakastaa minua?
Sinkkum
Pyydä baarissa jonkun kilttimiehen numero:)
Tänne laitat ne kuvat. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaiprovolle 0,1/5
Desimaalin saat siitä että osaat sentään kirjoittaa ja lukea.
Ei ollut provo, mutta myönnettäköön, että tämä oli sellainen tajunnanvirta-avaus, jollaista en kehtaisi kirjoittaa muualla kuin av:lla. Kiitos kuitenkin. 😘
Insta?