Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on homoystäviä jotka matkustelevat koko ajan

Vierailija
21.07.2017 |

Sitä vaan että miten ihmeessä se on oikein mahdollista. Eivät ole mitään stuertteja tai matkailualalla vaan ihan naisvaltaisella palvelualalla töissä kai se sitten on mahdollista jos priorisoi elämän tuollaiseksi ja säästää aivan kaikesta muusta. ihmettelen silti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homosinkun menot ovat pienet kun ei ole perhettä. Jos asunto on ostettu yhden taloudelle, voi olla nopeasti maksettu. Jos hyväpalkkaisessa duunissa rahaa jää käyttöön. Maailmalla ollaan tietoisia homoista, jotka matkustavat paljon, asuvat hyvissä hotelleissa, kuluttavat kulttuuriin, ruokaan, shoppailuun. Ulkomailla panostetaan homoturisteihin koska he tuovat rahaa. Ilmiö maailmanlaajuinen.

Vierailija
22/23 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole autoa eikä lapsia ja asuntolaina on maksettu, niin on varaa matkustella vaikka kuinka. Itse ihmettelen kavereitani, joilla on varaa ostella kaikenlaista krääsää ja elektroniikkaa ja vaihtaa autoja kolmen vuoden välein. Sitten ihmetellään, kun ei ole muuhun rahaa. Kyllä se on priorisointikysymys.

Itse käyn ulkona syömässä harvoin, ja silloin usein lounasaikaan. Helsingissä voi saada tosi hyvää lounasruokaa kympillä laaturavintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oletus tuo on, että kaikki haluaisivat omistaa asunnon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän