Sain töitä jippiiaijeijaa! Olen niin iloinen! Tuli sähköposti juuri!
Olen jo 52-vuotias.
Kyseessä ei ole varsinainen unelmien työpaikka, mutta olen ollut jo vuoden työttömänä ja valmis vaikka assan vessaan kuuramaan. Sain kuitenkin asiallisen työpaikan. Joskin vuoden määräaikaisuus, mutta kuitenkin... voihan se taas poikia jotain ja parempi hakea uutta.
Eli kannusta kaikkia vähän vanhempiakin hakemaan vain ahkerasti. Kyllä se voi onnistua!
Kommentit (12)
Hyppelen vain tasajalkaa! Olen niin onnellinen, etten varmaan koskaan.
Olen kaikkeni yrittänyt ja meinannut heittää pyyhkeen kehään monestikin. Mutta näin. Natsasi jotenkin haastattelijan kanssa ja vaikka en ollut ehkä muodollisesti enkä muutenkaan paras hakija, niin valittiin.
Tämä varmaan jonkin sadan hakemuksen jälkeen. Ymmärrän niitä, jotka eivät vain yksinkertaisesti jaksa enkä moiti heitä. Itselleni työnteko on vain niin tärkeää, että ei ole muuta vaihtoehtoa.
Lapset jo pois kotoa ja kertakaikkisen tyhjyyden tuntu. Tykkään lukea, ulkoilla ja nähdä ihmisiä. Mutta en vain pysty päiviäini sillä täyttämään. Näihin riittää se kahdeksan tuntia, mikä joka tapauksessa jää vapaa-aikaa.
Vapaaehtoistyöhön olin jo ilmoittatunut pariinkin paikkaan, mutta nyt iski oikea palkkatyö.
Ihan oikeasti menen pitkin seiniä... joku voisi tulla vähän rauhoittelemaan :D
Tiedän ihan tasan miltä tuntuu vaikka itse sainkin töitä vain pariksi kuukaudeksi. Minä olen 50v ja ensin sain 1kk työn ja nyt on jo toinen kuukausi jatkettu sopimusta ja lisää ilmeisesti tiedossa. Pari viikkoa meni ihan pilvissä että ei tämä ole todellistakaan, naama yhtä hymyä. Kolmen vuoden jälkeen nappasi. Sain vielä sellaista työtä mitä halusinkin, ihan kodin vierestä, en tarvitse autoakaan enää työmatkoihin. Kyllä me keski-ikäisetkin joskus saadaan onnenpotkuja. Minä olin kyllä jo heittänyt pyyhkeen kehään, nyt olen aika pitelemätön. Onnea uuteen työpaikkaan!!!
Kiitos kaikille onnittelijoille!
Teen parhaani tässä työpaikassa. Asenne ei voisi olla enemmän kohdallaan.
Ja tosiaan kehotan kannustamaan kaikkia läheisiä vielä tässäkin iässä hakemaan töitä. Voi käydä näin suotuisasti.
Sen on ihan hirveää jättää hakemusta hakemuksen perään ja tulla hylätyksi. Ja vaikka haastatteluun pääsisi, niin lopputulema aina EI.
Vuoden tätä ja tiedän, että joillain paljon pidempäänkin. Nuori saa aina työtä vaikka lähikaupan kassana täällä Helsingissä. Minua ei huolittu sinnekään. En päässyt edes siivousfirmaan, vaikka olen täysin terve.
Mutta nyt sain töitä (tähän kaikkia kivoja hymiötä ja jopa emojia).
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Mitä kautta löysit työpaikan?
Ihan työkkärin kautta.
Kaikki kontaktit muualta eivät oikein tuottaneet tulosta. Vähän lupailtiin sitä sun tätä, koska verkostoituntut.
Mutta tämä meni tosiaan ihan eri teitä.
Tällä en tarkoita ollenkaan sitä, ettei verkostoituminen kannattaisi. Päinvastoin! Minulle nyt kävi kuitenkin näin. Eli lähtisin siitä, että ei kannata väheksyä Työ- ja elinkeinotoimistoakaan.
ONNEA!!!
(täytyy myöntää että kateus iski)
Pitää itsekin jaksaa toivoa, jospa sitä vielä jotain saisi.
Onnea, 😍😊
M44