Mitä mieltä olette 52-vuotiaan Elizabeth Hurleyn vartalosta?
Kommentit (16)
No melkein päihittää keskiverto AV-mamman vartalon. Melkein.
Pelkään että itsestänikin tulee noin kulmikas tuossa iässä. Nuorempana hänellä oli kurvikas ja kiinteän pehmeä vartalo, jota ihailin ja jollainen itsellänikin. Nyt näkyy lonkkaluut bikineissä ja lantio on poikamainen. Upeassa kunnossa ikäisekseen, mutta en toivo itse päätyväni tuohon vaan saavani pitää pehmeät linjani.
Onhan tossa inspiraatiota tällaiselle melkein puolet nuoremmallekin :o
Vierailija kirjoitti:
Pelkään että itsestänikin tulee noin kulmikas tuossa iässä. Nuorempana hänellä oli kurvikas ja kiinteän pehmeä vartalo, jota ihailin ja jollainen itsellänikin. Nyt näkyy lonkkaluut bikineissä ja lantio on poikamainen. Upeassa kunnossa ikäisekseen, mutta en toivo itse päätyväni tuohon vaan saavani pitää pehmeät linjani.
Se on liki mahdotonta, koska vanhemmiten naisilla alkaa "strateginen rasva" vähentyä. Silloin juuri ne naiselliset kurvit alkavat häivyttyä.
Tällä tädillä on ihan poikkeuksellisen hyvin tuota "naisrasvaa" vielä eikä ole läheskään yhtä laatikkomainen kuin laihat vanhat naiset yleensä. Varmaan jotain kasvuhormoni-terapiaa ja estrogeenihoitoja ottanut. Kasvuhormoni on joidenkin lähteiden mukaan hollywoodissa suosiossa.
Haittaisikohan Liziä tuollainen 32 vuoden ikäero? 🤔
Mistä tuosta näkee, koska kuvat on otettu? Lataamisaika juu, mutta ottamisaika? Timmi on, jos on tuoreita kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on ns. "pehmeät linjat" mut en kyllä varsinaisesti ois murheen murtama jos viisikmppisenä näyttäisin tuolta! xD
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuosta näkee, koska kuvat on otettu? Lataamisaika juu, mutta ottamisaika? Timmi on, jos on tuoreita kuvia.
Päivämäärän näkee tuosta IG-kuvan kommentikentän alapuolelta. Tuoreita ovat!
Ottaisin mieluummin 22-vuotiaan Elizabethin vartalon.
Mieletön! Ja kaunis muutenkin.
N32
No ainakin puolet liian vanha mun charmanteille silmille.
Nimim. SilverfoxSeppo1955
Hänhän oli nuorena lauta. Nuo hyvin usein säilyttävät vartalonsa vanhempanakin ja jopa vartalo paranee pyöreytyessään.
Näyttää aika samalta kuin 20v sitten.
Hugh Grant mokasi asiansa kyllä kunnolla!
Ihana vartalo