"Bottas sanoi, ettei koskaan ole lukenut yhtään kirjaa aivan alusta loppuun asti." No huh huh. Arvostus romahti heti vaikka muuten vaikuttaa...
Kommentit (17)
Ei kirjojen lukeminen välttämättä kerro fiksuudesta tai lukemattomuus tyhmyydestä. Mä tiedän älykkäitä ihmisiä jotka ei lue kirjoja mutta sen sijaan lukee netistä kaikenlaista.
Valtteri Bottas on oikeasti robotti. Se selittää myös lukemattomuuden.
Jos Bottas ois sanonut,et lukee av-palstaa päivittäin,ni en ois arvostanut. Kirjoista ei niin väliä lukeeko vai ei.
95% alle kolmekymppisistä miehistä ei lue kirjoja. Niin se vaan nykyään on.
Mun arvostus laskee välittömästi kun jollekin kirjojen luku on joku arvostuksen mittari toisia ihmisiä arvioitaessa.
Vaikka muuten vaikuttaa miltä? Ja miksi annat tuollaisen seikan vaikuttaa sun mielipiteeseen?
Lukemattomuus on sinänsä ok, kaikki eivät ole lukuihmisiä mutta jotkut oikein leuhkivat sillä lukemattomuudellaan mikä kyllä antaa ihmisestä todella juntin kuvan...
Erikoista, eikö koulussa enää tarvitse lukea mitään kirjoja äidinkielessä?
Miksi tästäkin piti avautua julkisesti? Se jo kertoo, ettei tyyppi ole ihan fiksuimmasta päästä. Sinänsä ei kai pitäisi yllättyä tästä tiedosta, koska ammattiurheilijat nyt ovat... vähän tuollaisia.
En oikein usko että Bottasta kiinnostaa sun mielipitees pätkääkään. Tuskin Bottaksen työnantajaakaan kiinnostaa onko mies lukenut kirjoja vai ei.
Voi Valtteri, missä on sun pottas?
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjojen lukeminen välttämättä kerro fiksuudesta tai lukemattomuus tyhmyydestä. Mä tiedän älykkäitä ihmisiä jotka ei lue kirjoja mutta sen sijaan lukee netistä kaikenlaista.
Ei välttämättä, mutta 99% tapauksista kyllä.
Aapisen, jos kouraan saa
pois, hän kaasuttaa.!
Vauhdista, tääl nauttikaa
Emilia, hauskuuttaa.!
Kirjastoon, ei Valtteri käy
Päätalot´ jäädä saa.!
Ei ,mitä missä milloin, näy
pois, taas kaasuttaa.!!
On pellin alla, suuri mylly
tää mylly, käynnistyy!!
Niin tyhjä, on se kirjahylly
yksinänsä, pölyyntyy..?
Minä olen lukenut paljon kirjoja, mutta en osaa ajaa autoa. VB ei ole lukenut kirjoja, mutta osaa ajaa autoa. VB tienaa miljoonia ja minä saan sinnitellä työttömyyskorvauksella. Enpä lähde arvostelemaan
Teemu Selänne joskus sanoi lukeneensa vain yhden kirjan, oli Kurrista muistaakseni se kirja. Pankkitilit pullottaa silti rahaa.
Mun mies ei myöskään ole koskaan lukenut kirjaa. hänellä lukihäiriö, aika paha sellainen ja 1980- luvun alussa sitä ei vielä oikein ymmärretty. On silti fiksu ja ihana mies. Kaikkea ei löydy kirjoista. Itse luen paljon, en silti pidä itseäni älykkäämpänä kuin heitä, jotka ei lue.
Kirjojen lukeminen on ihan yliarvostettua ja netissä surffailu aliarvostettua.