Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtuuton arvostelu (etävanhempi)

Vierailija
20.07.2017 |

Mielestäni tuttavapiirissä ja tuntemattomatkin tai keskustelupalstoilla kohtuuttomasti arvostellaan ainoana tietona se että lapseni eivät asu luonani suurinta osaa ajasta, se että olen etä-äiti.

Lapseni ovat 13v ja 10v ja asuneet 2,5 vuotta isällään, siitä lähtien kun muutin pois yhteisestä kodistamme. Teimme eropäätöksen yhdessä, keskustelimme lasten kanssa ja päätimme yhdessä ex-miehen kanssa että mies lunastaa minut ulos talosta ja jää lapsien kanssa siihen asumaan. Tapaan lapsia viikottain ja he viettävät joka toinen viikko yhtäjaksoisesti kolme yötä luonani. Pystymme exän kanssa sopimaan joustavasti lasten olemisista ja asioista eikä meidän kesken ole ongelmaa. Miksi muilla on? Ja miksi se saa minut tuntemaan itseni huonoksi äidiksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kohdalla varmaan perinne kysymys, itse havainnut miehenä että tuollaiset arvostelijat on helpoin sulkea elämästään pois ja kyllä se loppuu kun lapset kasvaa ja lähtee kotoa.. Itse isänä lähivanhempi, voi sanoa ettei ihan niin helppoa ollu sekään kun luulis ympäristön paineiden alla

Vierailija
2/2 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mitään kohtuutonta arvostelua löytänyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi