Kesä loppuu siihen, kun koulut alkaa
Samalla loppuu kesätapahtumat ja suomi sulkeutuu. Kesäteatterit, museot, festivaalit, huvipuistot tms. Nauttikaa, koska kesä loppuu 2,5viikon kuluttua ja alkaa syksy
Kommentit (15)
No tämä kesä ei varsinaisesti koskaan alkanutkaan.
Näin se perinteisesti menee.
Hyvä niin.
Minusta lukukausia voitaisiin lyhentää kahdella viikolla ja se vapaa tulisi elokuun loppuun.
Liian lyhyt syysloma ärsyttää Turussa. Vain 2 päivää. Ei siinä lukiolainen rentoudu.
Koulut eivät ala, joten on ikuinen kesä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta lukukausia voitaisiin lyhentää kahdella viikolla ja se vapaa tulisi elokuun loppuun.
Liian lyhyt syysloma ärsyttää Turussa. Vain 2 päivää. Ei siinä lukiolainen rentoudu.
Syysloma on turhake. Sitäpaitsi Turun seudulla koulut alkavat myöhemmin kuin isossa osassa muuta Suomea.
Turistit häipyvät kesäkaupungeista, kuten Hangosta ja Kotkasta
No ei kai nyt huvipuistot yms. silloin sulkeudu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulkeutuu! Luuletko että enää tehdään mitään luokkaretkiä huvipuistoon yms.?
Kesä loppuu vasta pesäpallon SM-finaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sulkeutuu! Luuletko että enää tehdään mitään luokkaretkiä huvipuistoon yms.?
No luuletko että niitä on kesällä tehty?
Ai no, mä oon kyllä menossa viikinloppuna festareille, vaikka koulut tällä viikolla täällä alkavatkin.
Vierailija kirjoitti:
No tämä kesä ei varsinaisesti koskaan alkanutkaan.
Ikävää jos sulla oli masentava kesä:( mitä tapahtui?
Lapset hikoilevat stadissa huomenna 19 asteen kuumuudessa. Sortsia ja lyhyt hihaista paitaa päälle kera sandaalien. Kyllä se siitä. Vielä ne tulee rumatkin ilmat.
Mulla kesä jatkuu puutarhan kasvukauden verran. Myös meidän ystäväpoppoon kesäkauden terassipäätösjuhlat syyskuun puolen välin maissa lopettaa pihajihlakauden.