Mikä olisi blogisi nimi Kalastajan vaimo -tyylillä?
Siis miehesi ammatti ja vaimo/avovaimo/tyttöystävä tms.
Kommentit (427)
Maskikauppiaan muija. Tai no välillä epäilen asunko nykyään yksin mutta likapyykkiä tulee ja jääkaappi tyhjenee yön aikana. Lähti maaliskuussa toimistolle ja kuulemma kiirusta
Vierailija kirjoitti:
Mehiläistarhurin vaimo
Bees and honey
Vierailija kirjoitti:
En tiiä yhtään mikä miesystävän työ on 😂 just aloitti uudessa firmassa, enkä oo ihan varma mitä se siel tekee. 😂 saati et osaisin kääntää sen suomeksi
Kilometritittelin tulkitsija?
Vierailija kirjoitti:
Hitsarin vaimo ja sähköinssin salarakas
No nyt on kipinää!
Käsistään kätevän ja komean ammattimiehen täystumpelo ja hajamielinen akateeminen vaimoke.
Tollanen kätevä, lyhyt nimi sopisi hyvin mun blogille. Voisin lyhentää sen KKJKATJHAV.
Hotellisiivoojan avokki
En itsekään lukisi blogiani.
Berse kutiaa. Anna pepanteemia!
Mekaanikon eksä
Taidekriitikon Tinder-deitti :0
Vierailija kirjoitti:
Hotellisiivoojan avokki
En itsekään lukisi blogiani.
Minä lukisin - sisällytit kahteen lauseeseen enemmän persoonallisuutta kuin moni oikea bloggari koko postaukseen.
Mieheni vaimo, mitäpä ommaa mulla ois paitti varakas mies...
Vierailija kirjoitti:
Kissan lakeija
Siis ihan mies olen :D
Otan osaa, mutta miehen unelmapuolisoksi eläytymisestä kirjoittajana sun suosiosi on valitettavasti aika epätodennäköistä eikä elämäsi voisi olla kiinnostavaa Suomen suosituimpien blogien aiheena kun et osaa kunnolla brassailla miehesi tekemisillä. Suosittelen suosiolla jättämään miesten elämästä kirjoittamisen muille naisille ja pitämään päivätyösi. Onnittelut kuitenkin kun olet löytänyt hyvin työllistävän miehen, onnea teille!
- Muusikon vaimo