Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä pakottamassa poikaa armeijaan

Vierailija
19.07.2017 |

Kutsunnat syksyllä, mutta opiskelujen vuoksi ei inttiin tarvitse vielä mennä. Poika on sanonut mulle jo vuosia sitten, ettei halua armeijaan elämänkatsomuksensa mukaan. Luulin asian olleen selvä myös isälleen, mutta nyt hän on kuin ei olis asiasta koskaan kuullutkaan. Intoilee armeijasta ja kertoilee omia hyviä kokemuksiaan. Poika kuuntelee ja kiemurtelee vaivaantuneena, vilkaisi Ruotuväkilehteäkin isänsä mieliksi. Pelkään, että poika toimii isäänsä miellyttääkseen ja menee armeijaan vasten tahtoaan. Aavistelen sen kyllä tuhoavan hänet ja hänen itsetuntonsa. Toivon, että hän uskaltaisi olla reilusti eri mieltä isänsä kanssa ja tekee itse omat päätöksensä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka miekkaan terttuu, se miekkaan tearttuu.

Vierailija
2/4 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu minkä vässykän olette pojastanne kasvattanut. Armeijaan vaan siellä tehdään pojista miehiä.

Eikö se ollutkaan yhdyntä joka tekee pojista miehiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai isällä olla oma mielipiteensä. Mitä pakottamista se nyt vielä on? Jokainen kuitenkin tekee itse oman päätöksensä hakeutuuko siviilipalvelukseen.

Vierailija
4/4 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kutsunnat, niin pojan kannattaa kertoa rehellisesti lääkärintarkastusta tekeville, että hänellä on päähän liittyviä ongelmia. jos hyvin käy, niin ei tarvitse armeijaan mennä.