Monenko pojan kanssa harrastit seksiä lukiossa?
Kommentit (28)
Erityisesti miesten statistiikat kiinnostaa. (Voi naisetkin vastata)
En yhdenkään kun kävin amiksen, poikia oli varmaankin yli kolmekymmentä kaikkien kanssa oli kumi no kännipanoista en mene takuuseen:D
En kenenkään, kuten ei kukaan ystävistänikään, saati tietääkseni "seurustelevien" parien lisäksi kukaan.
Ei nyt lukion sisällä sentään tullut harrastettua.
Käyttäjä6352 kirjoitti:
Ei nyt lukion sisällä sentään tullut harrastettua.
Miksi ihmeessä ei? Lukion vessat saa lukkoon.
Kahden, molempien kanssa seurustelin. Eivätkä olleet kumpikaan meidän lukiosta :D kortsua käytettiin kunnes sain pillerit sitten toisen suhteen aikana.
En harrastanut seksiä vielä lukioikäisenä.
En kenenkään. Enhän tanssinut edes wanhoja. Ei se ole niin helvetin helppoa kaikille. t. Nainen
En ainoankaan. Olen vieläkin neitsyt.
Yhden poikaystäväni kanssa vain. Alkuun kumi, myöhemmin jäi pois pillerien tieltä.
18v
Nollan ja nollan. Olisi todella noloa antaa jonkun kiimaisen hirviön hässiä itseään siinä iässä.
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään. Enhän tanssinut edes wanhoja. Ei se ole niin helvetin helppoa kaikille. t. Nainen
Minä tanssin sentään. En kuitenkaan ollut kovin tietoinen parinmuodostusdynamiikasta tuolloin, eli en tiennyt että miesten pitää pyytää nainen pariksi. Ensimmäiset harjoitukset lähestyivät ja ajattelin sitten kuitenkin, että ehkä kaikki naiset on jo varattu paitsi se yksi ~100 kg. Pyysin sitten häntä ja tärppäsi. Tyttö hymyilikin aika isosti, sillä olen komeahko vaikkakin sosiaalisesti täysi puu. Sai varmaan luokan parhaan näköisen kundin tansseihin.
Ensimmäisen kerran panin 26-vuotiaana naisen aloitteesta. Nussittiin ahkerasti puoli vuotta ja sen jälkeen en olekaan paukuttanut ketään.
M36
En harrastanut seksiä yhdenkään pojan kanssa lukiossa. Abivuonna oli muutama mahdollisuus, mutta en sitten uskaltanutkaan. En ollut valmis vielä.