Menisitkö häihin tukassa jossa on julmettu juurikasvu?
Oma tukka on maantienharmaa/ruskee ja muu tukka on sellainen kupari. Erottuu aikas makoisasti tuo yli 10 sentin juuri :/
En vaan jaksais värjätä :D
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
No ootko sä morsian vai mikä? Tai no, se ja sama mikä olet, itse menisin missä tahansa.
Vieras vaan, en ees mitenkään tekemisissä hääparin kanssa :)
Menisin. Oon ollut jo 4 kuukautta värjäämättä hiuksia ja meinaan jatkaakin tällä linjalla niin pitkään kun ei itseä häiritse :) en lähtis häiden takia värjäyskierteeseen takas
Kyllähän ihmiset varmasti ajattelevat, että onpa karsee tukka. Mutta itse oon ainakin alkanut elämään vähemmän pinnallista elämää ja lopettanut sen ainaisen stressaamisen ulkonäöstä.
Jos sitä vaan koko ajan ajattelisi, mitä muut ihmiset ajattelee, sitä saisi olla vaan koko ajan ajattelemassa :D
Onko sitten olemassa hiusten latvakasvuakin?
Laita hiukset kiinni tai nutturalle, vähemmän pistää silmään ja näyttää että on tyylikkäästi vain liukuvärjätty.
Vierailija kirjoitti:
Huehueeee, etkö tiedä mistä puhutaan kun käytetään termiä juurikasvu?
Vierailija kirjoitti:
Missäs näin väitettiin?
Nutturakampauksella vois vähän piilottaa tyvikasvua? Tai siis se ei pistäis niin pahasti silmään. Mut joo jos olis tarkotus kasvattaa niin en värjäis juhlien takia.
Ruskeella kuivashampoolla voi saada häivytettyä ja sitte hiukset nutturalle :)
No ootko sä morsian vai mikä? Tai no, se ja sama mikä olet, itse menisin missä tahansa.