Mikä amis-ammatti on turhin?
Kommentit (35)
kosmetologia ei kukaan tule tarvitsemaan jos tulee nälkävuodet ja sota..
Chandet kirjoitti:
Missä av-puoli?
Se on turhista turhin.
T. Media-assistentti
Jos et itse saanut valmistumisen jälkeen alan töitä, ei se tee koko alasta turhaa.
T: Toinen
tuostahan puuttuu vaikka mitä ammatteja..
Merkonomi on kyllä turhista turhin. 3v koulutus, jossa kerrotaan itsestäänselvyyksiä, vain jotta voi valmistua kaupan kassalle. Aivan älytöntä. Tavanomaisella älykkyydellä varustettu ihminen osaa tehdä merkonomin töitä ihan viikon perehdytyksellä.
Miksi kosmetologi? Jos palvelulle on kysyntää, se ei aiheuta vahinkoa ja asiaankuuluvat verot maksetaan, eikös siitä silloin ole hyötyä?
Artesaani, merkonomi ym. taas ovat turhahkoja, koska harva pääsee oikeasti hyödyntämään niitä työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Chandet kirjoitti:
Missä av-puoli?
Se on turhista turhin.
T. Media-assistenttiJos et itse saanut valmistumisen jälkeen alan töitä, ei se tee koko alasta turhaa.
T: Toinen
Suurin osa ei saa vastaavia töitä tällä amistutkinnolla jonka ainoa tarkoitus on antaa työelämävalmiuksia. Jos itse pääset näpertämään kuvankäsittelyohjelmaa enon firmaan, tutkintosi on silti turha.
t. ei tod media-assari
1. Sosionomi 2. Kynsi & ripsiteknikot c. Kampaaja
Vierailija kirjoitti:
Merkonomi on kyllä turhista turhin. 3v koulutus, jossa kerrotaan itsestäänselvyyksiä, vain jotta voi valmistua kaupan kassalle. Aivan älytöntä. Tavanomaisella älykkyydellä varustettu ihminen osaa tehdä merkonomin töitä ihan viikon perehdytyksellä.
Kaveri meni pankkiin töihin merkonomi-koulutuksella
Vierailija kirjoitti:
kosmetologia ei kukaan tule tarvitsemaan jos tulee nälkävuodet ja sota..
Nimenomaan. Kosmetologia oikeasti tarvitaan vähiten. Näistä menoista karsitaan ensin. Kosmetologin ammatinharjoittajat eivät myöskään ole usein älykkäitä, nähty
Mikään koulutus ei ole koskaan turha.
Mielestäni merkonomi on ylempää kastia kuin kosmetologit. Merkonomit käsittelevät arvokkaita tietoja, kun taas kosmetologin työtanner on hikiset varpaat.