Mulla meni loma ihan pilalle, tän kylmyyden takia
Kommentit (16)
Mulla oli muutama lämminpäivä,mutta vituttaa kun ympäri vuoden on syksy ja toinen kesä putkeen.
Viime vuonna ei ollut edes kesälomaa,työputki päättyi työtapaturmaan josta haittaa koko loppupaskaelämä.
Ei se ole kuin pukeutumiskysymys. Itse sä lomasi pilasit.
En pahemmin kaipaa hellettä, mutta edes sellainen +20 astetta olisi ihan kiva.
Noh, onneksi pääsen syksyllä lämpimään.
Ai että minä nautin kun ei ole helteitä vaan on mukavan viimeää ja sade aina välillä raikastaa ilman. Sateen ropistessa kattoon voi ilman omantunnontuskia tarttua kirjaan ja pistää taustalle soimaan hyvää musiikka . Minun lomani on pelastettu. Bonuksenavielä se, että ei itikan itikkaa, vaikka on kosteaa.
Montako aloitusta tästä samasta aiheesta pitää tänään tehdä? Olette ihan itse pilanneet lomanne laittamalla liian suuret odotukset säätä kohtaa johon ette voi vaikuttaa mitenkään. Nyt teillä on 11kk aikaa säästää ensi kesälomaa varten jolloin voitte lähteä sinne etelän lämpöön.
Älä jaksa, pue päälles. Ihanaa kun on viileää, eikä joku 13-20 sitä edes ole, vaan juuri sopiva!
...eihän nämä tämän(kään) kesän säät ole oikein vakuuttaneet.... Mutta ei tämä mun lomaa pilaa. Tänä vuonna ei edes mahdollisuutta etelään, kun tuli tehtyä muuta niillä lomarahoilla... Teen kesälomallani kaikkea muuta kuin makaan auringossa ja istun terassilla. Nautin vapaa-ajasta, kiireettömäsä elämästä, luen kirjoja, katson leffoja, tapaan kavereita, vietän aikaa lasten kanssa...... ja kun aurinko paistaa niin rannalle, takapihalle tai terassille. Jos vain ehtii. Ulkonakin on pystynyt olemaan, vaikka aurinko ei paista, ei se nyt sentäs ihan koko ajan sada.
Asennoitumiskysymys.
No on tämä kyllä aika surkeaa jos kesä ei tule enää. Liekö ilmastonmuutosta, entä jos kaikki lämpimimmät kuukaudet täällä tästä eteenpäin on vaan tällaista +17. Meillä mietitään jo muuttoa Espanjaan. Koskaan en helteestä oo valittanut.
Hyvinhän sulla sitten elämä on, jos sää vaivaa. :)
Pidän syksystä, joten ei haittaa sen alkaminen aiemmin. Loma on lepoa varten, ei kostea ilma estä lepäämästä. Voi käpertyä vaikka takan ääreen kirja kädessä ja napostella suklaakeksejä chai-teen kanssa.
Turha yrittää muutenkaan muuttaa sellaista, mitä ei voi. Inhoan sitä paitsi kovia helteitä, tulee epämukavaa heti yli 20 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän sulla sitten elämä on, jos sää vaivaa. :)
Niinpä, toisilla on vakavempia ongelmia.
T. lomalainen
Moneskohan aloitus aiheesta? Tekeekö näitä joku yksi henkilö, jolla on tylsää?
Loma on lomaa oli sää mikä hyvänsä.
Mä vihaan teitä lappalaisia jotka ette tajua että helteeseenkin tottuu ja on maailmanluokan ihme jos se Suomessa on ikinä edes 30 josta on vielä pitkä matka "kuumuuteen".
Vetäkää saatanan nunnukanunnukat vaan villasukat jalkaan ja varustautukaa ehaanaan kaamokseen!
Vierailija kirjoitti:
Ai että minä nautin kun ei ole helteitä vaan on mukavan viimeää ja sade aina välillä raikastaa ilman. Sateen ropistessa kattoon voi ilman omantunnontuskia tarttua kirjaan ja pistää taustalle soimaan hyvää musiikka . Minun lomani on pelastettu. Bonuksenavielä se, että ei itikan itikkaa, vaikka on kosteaa.
Vai oliko se "käpertyä kahvimukin kanssa hyvän kirjan äärelle".
Hyvä.