Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

28v nainen, ja en ole koskaan seurustellut?

Vierailija
19.07.2017 |

Olen ihan tavallisen näköinen nainen. Miehet ovat lähestyneet minua, ja olen ollut ihastunut muutaman kerran,mutta ne on aina meneet jotenkin ohi? Minulla ei ole miesystäviä, koska olen aika huono tekemään ystäviä muutenkin. Mutta ihmettelen, onko minussa jotain vikaa, koska ei ole tullut sellaista tunnetta, että haluaisin suhteen... Siis kyllähän ihmiset on tarkoitettu pariutumaan jne... ?? Olen kyllä joskus yksinäien, ja joskus mietin miltä tuntuisi halailla jonkun kanssa,mutta siihen se sitten jääkin.. Yhden illan jutut ei myöskään kiinnosta..? Tuntuu vieraalta, kun joskus muut ihmiset tuntuu etsivän niin epätoivoisena ja innokaasti sitä omaa rakasta, kumppania...? Onko muita?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan seksiä harrastanut?

Mun mielestä olisi paras sellainen hengailusuhde,aina välillä oltais yhdessä,reissattais,paneskeltais,halailtas ym.

Mutta olisi omat kämpät ja elämät.

Vierailija
2/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on, ettei edes kaipaa sellaista. Minun suurin haaveeni nuorena oli parisuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 26v. asti. Ei ollut edes seksiä.

Vierailija
4/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen ikisinkku neitsyt vielä 36-vuotiaanakin. Eipä ole mahdollisuuksia ollut, toisin kuin ap:lla.

Vierailija
5/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta vertaa itseäsi muihin. Toki kuulut vähemmistöön siinä mielessä, ettet kaipaa parisuhdetta, MUTTA siinä ei ole mitään väärää, etkä ole millään lailla epänormaali. Nauti itsenäisyydestäsi ja tee (tai ole tekemättä), juuri niin kuin parhaalta tuntuu.

Vierailija
6/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen ikisinkku neitsyt vielä 36-vuotiaanakin. Eipä ole mahdollisuuksia ollut, toisin kuin ap:lla.

Miksi?

Eihän tuo neitsyys ole mikään ongelma,etkö ole ikinä työntänyt mitään sinne?

Vierailija
7/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 28-vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut. En ole koskaan saanut seksiäkään.

Vierailija
8/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne oli silloin 28v ikäsenä ja on jatkunut tässä vielä 39v ikäsenä. Ei juurikaan muutosta.

Jonkin sortin pienempi suhde ehti olla, ja ihan kivaahan se oli. Sitten vaan lähti toisen matkan. Tais olla jännänainen kun sillä oli ollu montakin noita edellisiä suhteita ja jopa liittoja.

Vierailija
9/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Olet varmaan seksiä harrastanut?

Mun mielestä olisi paras sellainen hengailusuhde,aina välillä oltais yhdessä,reissattais,paneskeltais,halailtas ym.

Mutta olisi omat kämpät ja elämät.

Oikeasti. Pitääkö se seksi tunkea joka paikkaan? Ap:han olisi selvästi epänormaali, jos ei edes seksiä ole harrastanut tuohon ikävuoteen mennessä.

Vierailija
10/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Typerä kommentti.

Nousi tosin muistiin, kuinka yritin neitsyenä tunkea sisääni porkkanaa, mutta ei se mennyt sisään. :D

-ohis

Vierailija
11/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Olen eri tyyppi, mutta käsipuuhia ei lasketa, jos laskettaisiin silloin olisin menettänyt poikuuteni joskus 11 vuotiaana ellei jo aikaisemmin.

Lähti 16 vuotiaana kännissä ja eipä juuri muistelemisen arvoista söhellystä.

Vierailija
12/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ihan samanlainen. N30

Vierailija
13/13 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et tiedä oletko koskaan seurustellut? Vai miksi käytät otsikossa kysymysmerkkiä?