Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko miesten antama huomio kun täyttää 30v?

Vierailija
19.07.2017 |

Olen nyt 29v enkä ole huomannut mitään eroa huomion saannissa miehiltä kuin olin noin 25v. Aika rasittavaa tämä onkyll:(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lmao ei tietenkään. 50+ on se ikä, toki silloinkin 10-20 vuotta vanhemmilta sitä saa! ;)

Vierailija
2/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee ihan siitä leikkaatko lyhyen tukan vai et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalosta ja näöstä. Tuntuu, että kiinnostus on pikkuhiljaa laantunut.

N35

Vierailija
4/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oota vielä kuukausi tai pari, sitten se loppuu. vanhoihin naisiin tulee sellainen vanhan akan lemu joka karkottaa. 

Vierailija
5/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu, valitettavasti. N50

Vierailija
6/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku pikkukikkeli voi sillon tällöin katsoa mut ei Hopeakettu pidä sinua minään, jaksuhali.

Vierailija
7/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani ei ole loppunut ja mittarissa kahden viikon kuluttua tasan 50. 

Vierailija
8/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aina se ulkonäkö+olemus+luonne joka sen ratkaisee, ei mikään maaginen ikä.

Vierailija
9/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Jos siis pidät itsestäsi hyvää huolta :) Mä olen 46-v. ja en tiedä, mitä tapahtui n. neljänkympin tietämillä. Miesten kiinnostus vain yltyi. Olen miettinyt syitä ja mitä olen miesten kanssa jutellut, niin olen ikäisekseni erittäin hyvin säilynyt vs. keskimäärin naiset + sekoitus itsevarmuutta ja lempeyttä. Eli, kun nuorten naisten itsevarmuus ilmenee lähinnä koppavuutena ja ns. pissismäisyytenä, niin ainakin mun kohdalla itsevarmuudesta huokuu myös lempeys ja kunnioitus kaikkia ihmisiä kohtaan.

Toki suurin osa miesihailijoista on omanikäisiä mutta ei ole harvinaista, että saan tanssittajaksi myös alta kolmikymppisiä. Ja suurin syy onkin juuri näiden kohdalla se, että nuoret naiset ovat niin ylimielisiä. Kuulemma.

Vierailija
10/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut eikä juurikaan vähentynyt. Hoida kroppaasi niin perään katsovat. Toki liiveihin pitää panostaa enemmän kuin ennen. Enää ei voi käyttää trikoisia rintsikoita.

N63

Vierailija
11/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut. N47

Vierailija
12/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan loppuu,tein laserleikkauksen 31vuotiaana ja sitä ennen pidin aina laseja.nyt on myös hiukset taas tosi pitkät alaselkään. Olen 39v ja ei enään huomiota tule,mutta ei se haittaa. Huomio siis loppuu iän myötä vaikka ulkonäkö paranee.se johtuu biologiasta kun miehet tietävät ettei nainen enään tule kun ehkä vaivoin raskaaksi. Nuorena rumenpana mullakin oli kaikki kimpussa,sak hätistellä pois ja aina seurustelin. Yli 30vnä olen taas ollut sinkku.

Vierailija
13/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopu edes viisikymppisenä, jos on kaunis. 

Peräänkatsojien lauma vain supistuu radikaalisti :D Nykyään eläkeikäistä porukkaa... 

Mutta mitä väliä koko asialla? 

N54

Vierailija
14/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin vähenee merkittävästi. Voi olla myös että sormus sormessa vaikuttaa.

Vierailija
15/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on jostain syystä vaan lisääntynyt viime vuosina.

-36v

Vierailija
16/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

suominainen- kirjoitti:

Tavallaan loppuu,tein laserleikkauksen 31vuotiaana ja sitä ennen pidin aina laseja.nyt on myös hiukset taas tosi pitkät alaselkään. Olen 39v ja ei enään huomiota tule,mutta ei se haittaa. Huomio siis loppuu iän myötä vaikka ulkonäkö paranee.se johtuu biologiasta kun miehet tietävät ettei nainen enään tule kun ehkä vaivoin raskaaksi. Nuorena rumenpana mullakin oli kaikki kimpussa,sak hätistellä pois ja aina seurustelin. Yli 30vnä olen taas ollut sinkku.

Ei se kyllä biologiasta johdu. Alunperin naiset olivat lisääntymiskykyisiä vanhoinakin. Sitten miehet alkoivat jostain syystä suosia nuoria naisia, ja vanhojen naisten lisääntymiskyky katosi. Tätä mieltä tutkijat ovat.

Itse olen 28-vuotias. En ole koskaan saanut positiivista huomiota miehiltä. En ole koskaan seurustellut. Kohdallani ei ole mitään merkitystä sillä, olenko 20 v, 25 v vai 28 v. Tässä ketjussa 47-vuotias, 50-vuotias ja 63-vuotias kertovat saavansa huomiota. Ehkä minäkin sitten sen ikäisenä.

Vierailija
17/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain eniten huomiota 34-vuotiaana.

Vierailija
18/18 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan lopu ja miksi ihmeessä loppuisi? Olen 46 ja huomiota tulee ihan samalla lailla kuin ennenkin. Pidä huoli ihostasi, kropastasi ja hiuksistasi. Älä käristä itseäsi auringossa ryppyiseksi tai tupakoi ihoasi kelmeäksi tai ryyppää tai syö itseäsi läskiksi. Siltikin, miten vain, aina on ihmisoä, jotka kiinnostuvat ja toisaalta eivät kiinnostu sinusta. 30-vuotiaana ei muutu kyllä mikään.

Joku sanoil että rinnat alkavat roikkua. Höpsis. Siis todellakin höpsis. Ei riipu mullakaan, vaikka olen sentään yhden lapsen äiti. Olen paljon uinut, käynyt salilla ja satsannut hyviin rintaliiveihin, mutta en kuitenkaan ole aina treenannut, aloitinkin vasta kolmikymppisenä. Mulla on toki ns. hyvät geenit, aina se perimä tietysti vaikuttaa.

Mutta noi jutut, suojaa itsesi auringolta more/less, liiku, syö terveellisesti, älä tupakoi äläkä varsinkaan käytä mitään huumeita, kohtuudella voi juoda, itse ainakin olen juonut alkoholia ihan humalahakuisestikin juhlittu, muttei mitään turhaa tissuttelua arkena. Sokeri vanhentaa myös, karkki ei ole terveeölistä millään lailla, mutta itse olen sitäkin kyllä mässyttänyt.

Kaikkein suurin tekijä on aina karisma. Sen tärkeimpiä osatekijöitä on itseluottanus ja elämästä nauttiminen mahdollisuuksien mukaan. Niitä taas saat aikaiseksi voittamalla ja kohtaamalla haasteita ja tekemällä sitä, mikä sinua kutsuu. Liian helppo elämä ei tee onnelliseksi ja jos pyrkii vain miellyttämään saadakseen huomiota, se vain nåkyy sellaisena karsiman heikkenemisenä, vaikea selittää mutta kaikki tietää sen, että samannäköiset ihmiset eri itselttamuksella on vain ihan eri lailla karismaattisia. Ulkonäkö on siis saamassasi huomiossa vain osatekijä.

Eikä ketään ihmistä halua ja huomioi kaikki muut. Älä siis masennu ja lannistu, jos joku on ilkeä ja tyly tai ei pidä sinua puoleensavetävänä. Ethän itsekään syty kaikista.

Ja lopuksi, suurin onni ei tule siitä huomiosta. Vaan siitä sellaisesta mystisestä, että sinulla on syy herätä aamuisin, intohimoa jotain asiaa kohtaan. Pelkkä haluttuna ja rakatstettuna oleminen ei tee sinusta kokonaisvaltaisesti onnellista, vaikka se tietysti hauskaa on. Jos keskität elämänenergiasi siihen, olet lopulta kuitenkin heikoilla jäillä. Etsi itseäsi niin kaikki muukin kiehtova seuraa siitä. Kun olet löyätnyt itsesi, löydät myös ihmisen, joka on loputtoman kiinnostunut sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi