Syitä miksi kilttimiehiksi itseään kutsuvien "totuudet" eivät saa kannatusta
1. Suurin osa pariutuvista miehistä ei ole tatuoituja väkivaltarikollisia. Itse asiassa hyvin harva.
2. Kauniit ja komeat yleensä pariutuvat keskenään. Jos yrität vain kauniita etkä itse ole komea tai poikkeuksellisen itsevarma, et onnistu. Suurin osa ihmisistä tajuaa tämän.
3. Teille nainen on ainoastaan nuori ja/tai kaunis. Ette edes näe taviksia tai rumahkoja, joten kuvittelette, että heitä ei ole. Ja sitten itkette, että naiset ovat vain komeiden kanssa. Niin ovat, ne kauniit. Joita ette saa.
4. Naisilla on omia toiveita suhteille, ja ne ovat ihan yhtä tärkeitä ja oikeutettuja kuin teidän toiveenne. Nainen ei ole mikään hyödyke, joihin kenelläkään on oikeus.
5. Jos ihailette naisia, joiden ihannemies on väkivaltarikollinen, on aika vähän todennäköisyyksiä onnistua, jos ette itse ala sellaisiksi. Normaalit naiset toivovat normaaleja miehiä.
6. Normaali-ihmisten näkökulmasta vaikuttaa, että olette jollain tripillä 24/7. Kukaan muu ei ole nähnyt sitä sankkaa joukkoa naistenhakkaajia, jotka pariutuvat kilttien jäädessä yksin.
T. N 42, kiltin ja hyvännäköisen miehen kanssa suhteessa, myös eksät (2 kpl) kilttejä ja kultaisia, vaikka olikin erilaiset toiveet elämälle joten erosimme. En tunne röyhkeitä tai väkivaltaisia miehiä enkä ole sellaisia nähnyt lähipiirin parisuhteissa.
Kommentit (16)
2. ei toteudu. Tavisnaisia näkee jatkuvasti komeiden miesten kanssa. Toisaalta minulla on parikin suht menestyksekästä mieskaveria, joiden naamassa ei ole kehumista. Silti heillä on todella kauniit vaimot.
Jahas, Sinkkumies ja pari hengenheimolaista päivystää nytkin 24/7 tripillä, kun on käyneet alapeukuttamassa.
Asiaa kuitenkin joka kohta.
Vierailija kirjoitti:
2. ei toteudu. Tavisnaisia näkee jatkuvasti komeiden miesten kanssa. Toisaalta minulla on parikin suht menestyksekästä mieskaveria, joiden naamassa ei ole kehumista. Silti heillä on todella kauniit vaimot.
Tuossa luki että YLEENSÄ pariutuvat keskenään. Pointtisi oli aika turha...
En ole pitkään nähnyt aidon kiltin avautumista. Eiköhän ne ole jo kertaalleen kaikilta kilteiltä kuultu. Kiltti ei toista samaa asiaa
Vierailija kirjoitti:
En ole pitkään nähnyt aidon kiltin avautumista. Eiköhän ne ole jo kertaalleen kaikilta kilteiltä kuultu. Kiltti ei toista samaa asiaa
Mikä on "aito kiltti"? Ei ainakaan porukka, johon ap viittasi. :D
7. Jos lähtökohta naisiin (tai ylipäätään ihmisiin) tutustuessa on "sinä kuitenkin olet tällainen tai tuollainen, kaikkihan te olette" -katkeruus, voin luvata, että toinen osapuoli ei odota saavansa tsapainoista ja positiivista ihmissuhdetta. Haluaisitteko itse aloittaa ihmissuhteen vakuuttelemalla ventovieraalle, ettette täsmää heidän kieroutuneisiin ja katkeriin ennakko-oletuksiin? Miksi kukaan haluaisi?
Se että "suurin osa miehistä on tavallisia" ja "tavallisetkin ihmiset pariutuvat" ei oikeastaan kuulu kilttimieskeskusteluun. Kilttimies ei kalastele tavallisen keskiluokan vesillä, koska siellä hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Ainoa mistä hän voisi toivoa löytävänsä kumppanin, on jännämiesten naiset, koska läheskään kaikki kilttimiehet ei ole mitään wt-juoppoja ja pahoinpitelijöitä, eli periaatteessa kilpailuetua olisi. Mutta sielläkään ei tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että "suurin osa miehistä on tavallisia" ja "tavallisetkin ihmiset pariutuvat" ei oikeastaan kuulu kilttimieskeskusteluun. Kilttimies ei kalastele tavallisen keskiluokan vesillä, koska siellä hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Ainoa mistä hän voisi toivoa löytävänsä kumppanin, on jännämiesten naiset, koska läheskään kaikki kilttimiehet ei ole mitään wt-juoppoja ja pahoinpitelijöitä, eli periaatteessa kilpailuetua olisi. Mutta sielläkään ei tärppää.
Niin, koska "kilttimies" ei ole mitään muuta kuin "jännämies" joka ei uskalla.
Ei uskalla juopotella ja pahoinpidellä? Eiköhän aika monen kohdalla ole kyse vain siitä ettei kiinnosta moinen.
Noihin ap:n pointteihin ei oo kyllä lisättävää.
Musta on todella koomista, että joku uskoo tosissaan että KAIKKI nuoret naiset ottavat nuorena tän ns. jännämiehen. En ole koskaan nähnyt, en edelleenkään vaikka omat lapset ovat aloitelleet seurustelusuhteita. Meidän kiltti ja mukava poika seurustelee, palstan mukaan ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia. 😃
Vierailija kirjoitti:
Musta on todella koomista, että joku uskoo tosissaan että KAIKKI nuoret naiset ottavat nuorena tän ns. jännämiehen. En ole koskaan nähnyt, en edelleenkään vaikka omat lapset ovat aloitelleet seurustelusuhteita. Meidän kiltti ja mukava poika seurustelee, palstan mukaan ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia. 😃
Sillä kävi tuuri
Miksi tällaiset miesviha ketjut joutuu poistamaan? Ap . miksi? No, siksi kun niissä yleensä joutuu omine juttuineen umpikujaan, josta on mahdoton selittää itseään pois :) .
Jaa, minä olen pitänyt näitä kilttimiesjorinoita ihan vitsinä, jonkun melko sekainen alter ego. Jopa melkein hauskaa, ainakin se kun se aina itkee itsensä uneen, siinä on jo yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaiset miesviha ketjut joutuu poistamaan? Ap . miksi? No, siksi kun niissä yleensä joutuu omine juttuineen umpikujaan, josta on mahdoton selittää itseään pois :) .
Joo, tiedetään että totuus sattuu kaltaisiasi. Sitten kun argumentit loppuvat, ketjut poistoon. Wou miten miehekästä. 😘
Jännän vähän oli vastaanvänkäämistä 😊
Eipä tähän lisättävää.