Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro lyhyesti, millaista unta näit

Vierailija
19.07.2017 |

Haluan lukea muiden ihmisten unia. Ei haittaa, vaikka uni olisi tylsä, järjetön, outo, hauska tms. Kerro se tiiviisti. Ei tarvitse olla viime yöltä, vaan viimeaikojen uni jonka muistat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että liikuin perheineni jossain luontomaisemassa ja olimme matkalla jonnekin. Unessa määränpää oli selvä, mutta nyt en muista sitä. Se oli joku huono juttu, meidän oli mentävä sinne vaikkemme olisi halunneet.

Vierailija
2/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta miehestä kaukaa menneisyydestä. Se oli yhä ihastunut minuun vielä vuosienkin jälkeen. Juuri aamulla mietin, mistä ihmeestä hän tuli uniini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä matkalle, mutta en oikein tiennyt, mitä pitää pakata mukaan ja vaatteet oli hukassa. Sitten olin isossa laivassa ja kaikki meni hyvin, aurinko paistoi jne. Yhtäkkiä kapteeni tiedotti, että matkaa ei voi jatkaa, tulossa on mm. rakeita ja 400 m korkeita aaltoja (?). Halusin jäädä pois, ja koitin kertoa kapteenille, että en pysty olemaan enää kyydissä, koska pelkään niin paljon. Joo, lievästi haastava elämäntilanne menossa..

Vierailija
4/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin mäen päällä olevaan ruokakauppaan. Mietin paistopisteellä, minkä leivonnaisen ottaisin. Edelläni oli vanha nainen, joka otti pihdeillä juuri niitä leivonnaisia, joita halusin: niitä mustikkarahkaviinereitä, joita on oikeassakin elämässä. Vanha nainen hymyili ja tarttui pihdeillä aina seuraavaan, kunnes oli ottanut kaikki! 

Minua harmitti ja aloin pohtia, että otan sitten varmaan ylempänä olevia kuorrutettuja suklaamuffineja. Mutta vanha nainen otti toisen pussin ja alkoi noukkia pihdeillä niitäkin samaan tahtiin, kunnes leivonnaisia ei enää ollut.

Katselin ärtymystä tuntien, kun vanha nainen sulki pussinsa suun. Yllättäen hän kääntyi puoleeni ja sanoi, että voisin tulla myöhemmin illalla hänen taloonsa syömään "pullaa", jos kerran halusin. 

Alkuillasta meninkin isoon omakotitaloon, jossa vanha nainen asui. Siellä oli toinenkin nuori nainen kylässä. Hän söi viineriä. Vanha nainen käski minunkin ottaa "pullaa". Minusta oli erikoista, että hän kutsui viinereitä pullaksi. Otin suklaamuffinin.

Istuin nojatuolissa ja selasin naistenlehteä. Kun taitoin kansilehdet paikoilleen, huomasin sen olevan Cosmopolitan. Ihmettelin vähän, miksi vanhalla naisella on nuorten naisten lehti kotonaan. Samalla vanha nainen hyvästeli ovella toisen vieraana olleen nuoren naisen.

Minulla oli epämiellyttävä olo, kun en oikein tiennyt, miksi vanha nainen oli kutsunut minut kylään. Aloin tehdä lähtöä. Yhtäkkiä vanha nainen tuli seisomaan taakseni ja yritti kosketella minua seksuaalisesti! Vetäydyin kauemmas. Vanha nainen käski minua ottamaan lisää pullaa, mutta en enää halunnut olla siellä. Lähdin nopeasti ulko-ovelle.

Vierailija
5/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koirani kanssa puistossa juhlapäivänä. Oikeasti tämä koira on olkut vainaa jo 7 vuotta.

Ihmisiä oli paljon liikenteessä ja monella oli koira mukana. Koirat sai olla vapaana metsäisellä puisto-alueella. Hiekkakentällä oli telttaravintola, josta kaikui musiikkia ja jossa ihmiset nauttivat. Myöhemmin siellä olisi konsertti.

Puistossa pelkäsin koirani puolesta, että joutuisi tappeluun toisen koiran kanssa, kun monet muut koirat tekivät tuttavuutra ja tästä syystä kiirehdin lähtöä kotiin.

Tänä koira ei ikinä ollut rähisijä tai tappeluherkkä, niinkuin nykyinen koirani. Silti unessa pidin mahdollisena, että tämä ajautuisi tappeluun oman käytöksen vuoksi.

Tunnelma unessa oli sellainen hämyisen kaunis kuitenkin.

Vierailija
6/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juna-asemalla, mutta en löytänyt sitä junaa jota odotin. Tämä on ihan perus uni minulla (ja monilla muilla).

Vierailija
7/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tyypillinen syyskuun ilta, pimeää, tuulista ja sade oli nurkan takana. Olen kotipihani läheisyydessä, pienellä hiekkatiellä ja mulla on isohko muovipussi. Jostain syystä pystyn tuulen takia lentämään sen muovikassin kanssa ja liitelenkin muutamien metrien korkeudella. Huomioni kiinnittää outo, hiippaileva pariskunta, joka saapui naapureideni pihalle. Laskeudun ja katselen hetken niiden touhuja. Pyylevä pariskunta lyllertää minun pihalleni ja käy kaivamaan ylös pihapuita ja kasveja saadakseen ne mukaansa. Nähtyäni tämän kierrän etupihan kautta takapihalle, jossa varkaat ovat. Pariskunta säikähtää mua ja mun muovipusseja, joilla liidän satunnaisesti, tuulen ollessa tarpeeksi kova. He lähtevät karkuun ja minä heidän peräänsä muovipussien kanssa. 

Tuohon uneni katkeaa tai en enää muista sitä. Sanoisin, että aika yllättävä elementti noi muovipussit. :D

Vierailija
8/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa Metti ja Mikael Forsselin häihin :D samassa hotellissa oli paljon muitakin bloggaajia ja mulla oli kokoajan hirvee kriisi mekon ja hiusten kanssa, äiti kun ei ollut antanut varata kampaajaa ja siinä vaiheessa se oli jo liian myöhäistäkin. Bloggaajia laittoivat kampaajat ja meikkaajat pitkin hotellin auloja, itse unohdin kokoajan millaisen mekon olen laittamassa ja kyselin paniikissa sitä siskoltani, joka oli myös tulossa.

Vierailija
9/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viime yönä näin sellaista unta että olin jonkun sissiporukan kanssa viidakossa, ja pakenimme jotain. Jouduimme johonkin luolaan josta ainoa pakotie olisi ollut noin sadan metrin pudotus matalaan veteen. Onneksi meillä oli aseita, ja niinpä jäimme väijymään luolan suuaukkoa että koska ne viholliset tulevat. Joukossa oli joku idiootti joka ei osannut olla hiljaa, ja tilanne alkoi kuumottelemaan. Alkoi kuulua että meitä jahdanneet tyypit olisivat lähestyneet piilopaikkaamme, ja sitten poistinkin varmistimen aseestani. Tähän uni valitettavasti loppui.

Vierailija
10/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi kohta ilmoittaa työpaikan esimiehelle, että lopetan ja siirryn vuokrafirman kautta toiseen paikkaan, koska en ole saanut nykyisessä paikassa tarpeeksi vuoroja. Näin unta, että esimies aneli minua jäämään ja tarjosi lisää vuoroja. Noh, ei tule oikeasti tapahtumaan.

Vierailija
11/14 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta rakkauspakkauksesta.

Vierailija
12/14 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelemässä kotiin jostain paikasta, joka saattoi olla sairaala. Kävelytie kulki metsikön ja autotien välissä, mutta yhtään autoa ei näkynyt eikä kuulunut. Missään ei näkynyt ketään.

Siinä suunnassa, josta tulin, taivaalla oli tummanharmaat, ukkosta ennakoivat pilvet. Kohdassa, jossa olin kävelemässä, taivas oli roosanpunainen, violettiin taittuva. Oudon värinen taivas sai kaiken ympärilläni hehkumaan erikoisissa sävyissä.

Aloin ihmetellä, miksi on niin hiljaista ja miksei missään näy ketään.

Yhtäkkiä näin miehen, joka istui penkillä tien varressa. Mies istui penkin selkänojan päällä, jalat vierekkään istumatasolla. Hänellä oli pitkä, musta parta ja maastonvihreä takki. Hän istui ihan hievahtamatta. Olin helpottunut, että näin toisen ihmisen.

Kävelin seuraavalle penkille ja aloin syödä eväitä. Pian taivaalta alkoi kuulua voimakasta kuminaa ja tummanharmaat pilvet olivat liikkuneet lähemmäs.

Aloin kerätä kamojani. Lähtiessäni jatkamaan matkaa katsoin vielä taaksepäin nähdäkseni mustapartaisen miehen, mutta penkki olikin tyhjä.

Vierailija
13/14 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uni normaali vai psykedeelinen. Kanavoi.

Vierailija
14/14 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että minulla oli talli ja hevonen ja sen hevosen nimi oli Sohvapöytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi