Olen sairaalloisen lihava. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (48)
Miten tilanne pääsi noin pahaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut apua syömishäiriöösi?
En sairasta syömishäiriötä
Ap
Olet kuitenkin SAIRAALLOISEN lihava. Siihen ei normaali syöminen riitä. Myös liiallinen syöminen on häiriötila. On niitä muitakin syömishäiriöitä kuin anoreksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten tilanne pääsi noin pahaksi?
Olen aina ollut hieman pullukka, mutta aloin syömään suruun äitini kuoltua, jonka takia olen näissä mitoissa
Ap
Mistä netistä löydät vaatteita? Olen itse 170cm/95kg ja tuntuu ettei kaupoista löydy mitään päälle mahtuvaa. Onko vinkkejä hyvistä nettikaupoista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet syönyt tänään?
Pastaa jauhelihakastikkeella, perhepizzan, leipää, jogurttia, ranskalaisia ja sipsipussin
Ap
Onko ylipaino syy lapsettomuuteesi?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi normaalipainoinen?
On
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko ylipaino syy lapsettomuuteesi?
Emme ole halunneet lapsia mieheni kanssa
Ap
Oletko harkinnut lihavuusleikkausta? Onko useita pieleenmenneitä laihdutusyrityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko harkinnut lihavuusleikkausta? Onko useita pieleenmenneitä laihdutusyrityksiä?
Olen harkinnut. En ole ennen yrittänyt laihduttaa
Ap
Millaiset annoskoot sinulla on? Esim kuinka monta kauhallista/desiä otat pastaa tai riisiä tia vaikka jauhelihakastiketta?
Kuinka usein syöt? Siis ihan napostelut ja kaikki mitä suuhusi laitat mukaan lukien, monenko tunnin välein?
Syötkö kasviksia, marjoja ja hedelmiä paljaaltaa, sellaisenaan, vai aina esim. salaatinkastikkeen, sokerin tai muun vastaavan kyllästämänä?
Oletko harkinnut ruokavalionmuutosta? Perhepizzalla ja ranskalaisilla varmaan mielenkiintoista laihduttaa...
"Olen lihava koska äitini kuoli". Hei meiltä kaikilta kuolee joskus äiti ja me suurin osa ihmisistä emme ole sairaalloisen lihavia. Onko isäsi elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet syönyt tänään?
Pastaa jauhelihakastikkeella, perhepizzan, leipää, jogurttia, ranskalaisia ja sipsipussin
Ap
Ahmimishäiriöltähän tuo kuulostaa. Seurausten hoito leikkauksilla ym. ei auta jollet hanki todelliseen ongelmaan apua. Laihdutuskaan ei ole ratkaisu kun ylipaino itsessään ei ole ongelma, vaan syömishäiriö joka sen painon aiheuttaa.
Diabetes. Käytän insuliinia
Ap