Tunnen itseni lyhyeksi ja tämä huonontaa elämänlaatuani
Saan jatkuvasti alemmuuskomplekseja ollessani minua pidempien naisten rinnalla. Usein pitkien miesten (190cm->>) rinnalla seisominen aiheuttaa myös sellaisen pienuudentunteen. Pahinta se on kuitenkin naisten kanssa - tunnen itseni huomaamattomaksi, mitättömäksi kirpuksi, vaikka olen itse asiassa ulkonäköni puolesta suhteellisen kaunis ja näyttäväkin. Mitä teen? Olen 169cm pitkä.
Kommentit (31)
Lyhyt mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Ap
Sitten ei ole mitään väliä.
Miksi miehenä muka olisi?
Naiset vaativat pitkiä miehiä ja miehet pieniä naisia. Näin se vain menee vaikka toki poikkeuksia on.
Eli olen siis pieni? :(
Ap
Lyhyt mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Ap
Naiset vaativat pitkiä miehiä ja miehet pieniä naisia. Näin se vain menee vaikka toki poikkeuksia on.
Joo jos haluaa huonoitsetuntoisen miehen/naisen. Älylliset ja terveellä itsetunnolla varustetut eivät mieti pituusasioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 180cm nainen ja mulle tulee hirvee pituuskateus jos nään jonkun mua pidemmän naisen. :D
No sinua pidempiä naisia taitaa harvoin tulla vastaan ainakaan tässä maassa, jossa keskipituus naisella on 165cm. Tällaiset naiset minua ärsyttävät, jotka kertovat olevansa huomattavan pitkiä, mutta sitten väittävät haluavansa olevan vielä tuostakin pidempiä. Haloo.
Ap
En mä mitenkään huomattavan pitkä ole. Anoppia ja miehen siskoa huimat 2cm pidempi. Kavereistakin suurin osa yli 170cm.
Kyllä sä olet naiseksi huomattavan pitkä. Pitkäksi lasken 173cm ja siitä eteenpäin, joten 7cm siitä vielä on kyllä todella pitkä. Sä olet vain sattunut haalimaan kavereiksesi myös pitkiä naisia ja valinnut hyvin pitkän miehen, minkä takia miehen sukulaisetkin ovat pitkiä.
Pystyisitkö seurustelemaan sinua vain vähän pidemmän miehen kanssa taikka samanpituisen, tai olemaan ystävä vaikka 165cm naisen kanssa?
Ap
Meinasin sympatiseerata ap:ta, mutta näiden viestien jälkeen ei enää huvita.
Minäkin olen sen 180 cm pitkä nainen, ja olisin mieluusti vielä pidempikin. Käytän ilolla korkeitakin korkoja.
Olen kihloissa ja avoliitossa itseäni 5 cm lyhyemmän miehen kanssa. Koroissa kun kuljen, saattaa pituuseroa olla sen 20 cm. Ei häiritse lainkaan. Minä pidän itseäni lyhyemmistä miehistä ylipäänsäkin.
Kaverisuhteet olen aina aloittanut tai jättänyt aloittamatta jostakin ihan muusta syystä kuin henkilön pituuden vuoksi. Toisin sanoen: asialla ei ole minulle minkäänlaista merkitystä.
Ap:lle suosittelen ihan ammattiapua, jos tuosta asiasta on noin paljon riesaa.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Ap
Ap
Hyvän pitunen sä oot.
Mun kavereista suurin osa on 173-180, ja heitä ärsyttää kun eivät kehtaa korkokenkiä käyttää, kun sitten olisivat liian pitkiä. Tai jos käyttävät, niin aika matalia korkoja. Ovat kateellisia, kun mulla olis mahdollisuus niihin 12cm kenkiin, mutten niitä tykkä käyttää :D Mielestään heitän tilaisuuden hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen.
Ap
Ap
Hyvän pitunen sä oot.
Mun kavereista suurin osa on 173-180, ja heitä ärsyttää kun eivät kehtaa korkokenkiä käyttää, kun sitten olisivat liian pitkiä. Tai jos käyttävät, niin aika matalia korkoja. Ovat kateellisia, kun mulla olis mahdollisuus niihin 12cm kenkiin, mutten niitä tykkä käyttää :D Mielestään heitän tilaisuuden hukkaan.
T. 165cm
Vierailija kirjoitti:
Korkokengät?
Olet pidempi kuin minä (165), mutta mielestäni pituuteni on juuri hyvä :) Voin pitää tyytyväisenä niitä 5cm korkkareita, ja silti olen lyhyt (toki voisin pitää vaikka 12cm korkoja, ja olla silti lyhyempi kuin mieheni, mutta niissä ikävä kävellä).
Et ole lyhyt edes normaalipituudessasi, saati sitten koroilla. Sanoisin että nainen on lyhyt alle 160-senttisenä ja pitkä yli 170-senttisenä. Ihme paskaviestejä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 180cm nainen ja mulle tulee hirvee pituuskateus jos nään jonkun mua pidemmän naisen. :D
No sinua pidempiä naisia taitaa harvoin tulla vastaan ainakaan tässä maassa, jossa keskipituus naisella on 165cm. Tällaiset naiset minua ärsyttävät, jotka kertovat olevansa huomattavan pitkiä, mutta sitten väittävät haluavansa olevan vielä tuostakin pidempiä. Haloo.
Ap
En mä mitenkään huomattavan pitkä ole. Anoppia ja miehen siskoa huimat 2cm pidempi. Kavereistakin suurin osa yli 170cm.
Kyllä sä olet naiseksi huomattavan pitkä. Pitkäksi lasken 173cm ja siitä eteenpäin, joten 7cm siitä vielä on kyllä todella pitkä. Sä olet vain sattunut haalimaan kavereiksesi myös pitkiä naisia ja valinnut hyvin pitkän miehen, minkä takia miehen sukulaisetkin ovat pitkiä.
Pystyisitkö seurustelemaan sinua vain vähän pidemmän miehen kanssa taikka samanpituisen, tai olemaan ystävä vaikka 165cm naisen kanssa?
Ap
Meinasin sympatiseerata ap:ta, mutta näiden viestien jälkeen ei enää huvita.
Minäkin olen sen 180 cm pitkä nainen, ja olisin mieluusti vielä pidempikin. Käytän ilolla korkeitakin korkoja.
Olen kihloissa ja avoliitossa itseäni 5 cm lyhyemmän miehen kanssa. Koroissa kun kuljen, saattaa pituuseroa olla sen 20 cm. Ei häiritse lainkaan. Minä pidän itseäni lyhyemmistä miehistä ylipäänsäkin.
Kaverisuhteet olen aina aloittanut tai jättänyt aloittamatta jostakin ihan muusta syystä kuin henkilön pituuden vuoksi. Toisin sanoen: asialla ei ole minulle minkäänlaista merkitystä.
Ap:lle suosittelen ihan ammattiapua, jos tuosta asiasta on noin paljon riesaa.
Millälailla meinasit sympatiseerata? En näe mitään väärää siinä, että 180cm nainen haluaisi olla vieläkin pidempi, tai että hänellä on itseään lyhyempi mies. Jos ymmärsit näin, ymmärsit väärin.
Tuon toisen 180cm naisen puheista vain sai sellaisen käsityksen, että vaikka hän on huomattavan pitkä, niin pitää itseään lyhyenä, vaikkei sitä todellakaan ole ja se on mielestäni todella väheksyvää meitä lyhyempiä naisia kohtaan.
Ap
No minä olen 157cm ja tunnen itseni lyhyeksi... Korkokengillähän sinä olet helposti 180cm pitkä, eikö se riitä?
Alle 160cm on lyhyt, eli ap olet keskimittaista naista 4cm pidempi.
Ap, mieti, että Hollywood-kaunotar Jessica Alba on saman pituinen kuin sinä. Ja sekä Marilyn Monroe että Elizabeth Taylor ovat sinua lyhyempiä. Audrey Hepburn on pituisesi.
Ap