Miksi miehet haukkuvat exiään rumastikin?
Mitä teille on kerrottu? Eikö nuo reppanat kerro juuri itsestään moittiessaan entisiään etenkin kun monta ikävää naista osunut kohdalle.
Minulle haukkui näin: -ylpeä, kuten vanhempansakin, toinen oli adhd ja huomiohakuinen, yksi heitti hänet rappukäytävään jne. Saman miehen kertomaa kaikki.
Kommentit (8)
Miksi aloitus on sukupuolitettu? Eikö naiset hauku exiään vai eikö se vain kiinnosta ap:ta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitus on sukupuolitettu? Eikö naiset hauku exiään vai eikö se vain kiinnosta ap:ta?
Eihän nyt naiset!
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän yhtenä "nyrkkisääntönä" sitä että jos mies puhuu existään rumasti niin meidän juttu oli sitten just siinä. Kertoo ihmisestä jotain jos haukkuu exää ja levittelee tämän asioita. En haluaisi että mun asioita kertoiltaisiin eron jälkeen pitkin kyliä.
Sama. Laadukas mies ei hauku entistä rakastaan, vaikka tämä olisi ollut millainen ihmissyöjäkannibaali torahampailla tahansa. Miehen taso käy ilmi mm. siinä miten hän entisistään puhuu.
Minäkään en moista tyyppiä katsoisi hetkeäkään kauemmin. Exän haukkuminen kertoo ihmisestä niin paljon, että kiertäisin kaukaa tällaisen miehen. Samoin toimisin myös, jos joku naispuolinen alkaisi haukkumaan ystäviään, kavereitaan tai vaikkapa ihan työkaveriakin. Tottakai aihetta voi olla, mutta mölyt voi pitää omassa mahassaan.
Kun kehittää vihan exää kohtaan, ero tuntuu helpommalta. Mutta tuo vaihe on eroprosessin alussa joten ei kannata alkaa seurustelemaan tuollaisen ihmisen kanssa.
Mun mies on puhunut etsitään nätisti mutta neutraalisti. Kertoi että eroon oli syitä kummassakin.
Jos eksä on kamala niin se kuulemma kertoo miehen tyhmyydestä koska on aikanaan ihastunut idioottiin.
häiriintynyt naikkonen häiriköi vaikka ei ole edes kysytty tanssimaan ripaskaa.
kun ei ole kiinnostusta ja torjuttu naikkonen,ei kannata naikkosen levittää häirintäjuttuja,kuten jättäneensä ja esitt että "se" on tämän ex.
häirintynyt olemus naikkosella on selvä merkki torjumisesta.
Itse pidän yhtenä "nyrkkisääntönä" sitä että jos mies puhuu existään rumasti niin meidän juttu oli sitten just siinä. Kertoo ihmisestä jotain jos haukkuu exää ja levittelee tämän asioita. En haluaisi että mun asioita kertoiltaisiin eron jälkeen pitkin kyliä.