Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako mies aina kaunista naista?

Vierailija
17.07.2017 |

No tiedän, että ei välttämättä, jos luonne huono tms. Mutta jos on kaunis, hoikka, älykäs, miestä nuorempi ja mukava (miehen, eikä vaan omasta mielestä), niin mistä syystä ei ehkä halua? Enkä ole nyt kokenut, että minua ei mies haluaisi, vaan mietin mitä voisivat olla syyt JOS ei haluaisi? Ja ei nyt aleta luettelemaan, että piereskelen ja hampaani ovat huonot, vaan jotakin enemmän mieheen liittyviä syitä. Ja puhun nyt seksuaalisesta haluamisesta, en perheen perustamisesta tms.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmistyyppi. Mutta täytyy muistaa, että kaikki kauniit eivät ole älykkäitä, ja tyhmää naista taas ei halua kukaan, paitsi äärimmäisen typerä mies. Sellaisiakin pareja toki on.

Mä olen kyllä huomannut ettei miesten mielestä älykkyys naisessa aina ole tärkeintä, muitakin hyviä luonteenpiirteitä on olemassa kuin älykkyys.

Niin, mutta ilman älykkyyttä ei ole mitään.

Ei miehessä eikä naisessa.

Vierailija
22/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no luulisin että se menee niin että jos mies pitää naista seksuaalisesti puoleensavetävänä niin sillä käy mielessä että millaista olisi harrastaa seksiä naisen kanssa. Mutta ainakaan naisena ei yleisesti komeana pidetty ulkonäkö korreloi automaattisesti seksuaalisena puoleensavetävyytenä, esim lähestulkoon kaikki miesmallit ja fitnesstyypit on aivan liian naismaisia jotta ajattelisin muuta kuin "hyvä luusto" tyyppisiä ajatuksia. Miehillä kenties harvemmin nainen on "liian kaunis".

Tiedän kyllä, miten naiset ajattelevat, mutta olin nyt avauksessani kiinnostunut miesten ajatuskuvioista kauniiden naisten osalta. Ja tarkoitin nyt sellaisia arjessa vastaan tulevia ihmisiä, en lehtien ja katalogien malleja, filmitähtiä tai muita "satuhahmoja".

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tiedän, että ei välttämättä, jos luonne huono tms. Mutta jos on kaunis, hoikka, älykäs, miestä nuorempi ja mukava (miehen, eikä vaan omasta mielestä), niin mistä syystä ei ehkä halua? Enkä ole nyt kokenut, että minua ei mies haluaisi, vaan mietin mitä voisivat olla syyt JOS ei haluaisi? Ja ei nyt aleta luettelemaan, että piereskelen ja hampaani ovat huonot, vaan jotakin enemmän mieheen liittyviä syitä. Ja puhun nyt seksuaalisesta haluamisesta, en perheen perustamisesta tms.

...

Tämä olisi nostettu esiin kuitenkin 😂 Ja kyllä, piereskelen kuten kuka tahansa kuolevainen, mutta hampaani sentään ovat hyvät!

Ap

Vierailija
24/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on suhteellista ja jokaisen omassa silmässä.

Kauneus on katsojan munassa.

Vierailija
25/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne halut hyytyy varsin pian, jos kaunotar osoittautuu sängyssä kylmäksi lahnaksi. Toisaalta vastakkaisessa tapauksessa naisen rumuus haihtuu ilmaan, jos hän osoittautuu todella halun arvoiseksi, odotettuakin paremmaksi.

Vierailija
26/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmistyyppi. Mutta täytyy muistaa, että kaikki kauniit eivät ole älykkäitä, ja tyhmää naista taas ei halua kukaan, paitsi äärimmäisen typerä mies. Sellaisiakin pareja toki on.

Mä olen kyllä huomannut ettei miesten mielestä älykkyys naisessa aina ole tärkeintä, muitakin hyviä luonteenpiirteitä on olemassa kuin älykkyys.

Sinun mielestäsi. Harva oikeasti on kovinkaan älykäs ja muutenkin ajatuksesi vaikuttaa melko ilkeältä kun miettii vaikka kehitysvammaisia, eivätkö he ole mitään mielestäsi?

Vierailija
27/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ei tietenkään sulje pois muita hyviä luonteenpiirteitä, kuten ei myöskään kauneus viisautta. Vai onko jokainen vähemmän viehättävä älykäs? Tai jokainen "ruma" paha tai hyvä?

Ap

Vierailija
28/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluavat kirjoitti:

Mieti nyt vielä kerran tuota aloitustasi.

Enpä taida miettiä. Täällä jauhettu käsittääkseni vuositolkulla kyykkyvatkauksesta, käsikakasta, kilttimiehistä ja tamponikoruista yms., joten mielestäni aloitukseni on ihan täysipäinen. Vai onko sitten jopa liiankin tasokas 😂

Ap

Minun mielestäni se oli huonosti koostettu eli suomeksi sanottuna sekava.

Ohis

Vierailija
29/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne halut hyytyy varsin pian, jos kaunotar osoittautuu sängyssä kylmäksi lahnaksi. Toisaalta vastakkaisessa tapauksessa naisen rumuus haihtuu ilmaan, jos hän osoittautuu todella halun arvoiseksi, odotettuakin paremmaksi.

Mutta entä ennen kun on punkkaan kaaduttu? Tiedän kyllä miesten mielipiteen sen jälkeen, mutta kiinnostaisi ajatukset sitä ennen.

Ap

Vierailija
30/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä pakkomielle ap:llä. Tietäisipä taas mikä kuvio tässäkin taustalla. Todennäköisesti fantasia jostain miehestä ja ap haluaa muiden vakuutteluja että jokainen ja myös ko. mies haluavat häntä.

No ensinnäkin on tilanteita joissa ei haluta vastapuolta. Esim työasioissa tai tuttavien puolisoita. Aika usein elämässä joutuu olemaan ns. asiallinen eikä yksinkertaisesti jaksa tai halua tai voi miettiä toisia jatkuvasti seksiobjekteina. Ainakin minä dumppaan mielestäni usein jo ennen kuin ehdin miettiä haluanko vai en, ns. ei tule kyseeseen -tyypit mielestäni. En vain jää pohtimaan tuollaisia.

Toisekseen on niin paljon ominaisuuksia jotka vaikuttavat kiinnostukseen. Lähtien puhetavassa, tyylistä, äänestä jne. Pitää olla aika täynnä itseään luullakseen, että kaikki miehet himoitsevat. En millään voi uskoa että miehet olisivat joku homogeeninen lauma, jotka kaikki haluavat tiettyä naista. Kun makuja on niin monia.

Vierailija
31/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä pakkomielle ap:llä. Tietäisipä taas mikä kuvio tässäkin taustalla. Todennäköisesti fantasia jostain miehestä ja ap haluaa muiden vakuutteluja että jokainen ja myös ko. mies haluavat häntä.

No ensinnäkin on tilanteita joissa ei haluta vastapuolta. Esim työasioissa tai tuttavien puolisoita. Aika usein elämässä joutuu olemaan ns. asiallinen eikä yksinkertaisesti jaksa tai halua tai voi miettiä toisia jatkuvasti seksiobjekteina. Ainakin minä dumppaan mielestäni usein jo ennen kuin ehdin miettiä haluanko vai en, ns. ei tule kyseeseen -tyypit mielestäni. En vain jää pohtimaan tuollaisia.

Toisekseen on niin paljon ominaisuuksia jotka vaikuttavat kiinnostukseen. Lähtien puhetavassa, tyylistä, äänestä jne. Pitää olla aika täynnä itseään luullakseen, että kaikki miehet himoitsevat. En millään voi uskoa että miehet olisivat joku homogeeninen lauma, jotka kaikki haluavat tiettyä naista. Kun makuja on niin monia.

Ei ole kyse omasta pakkomielteestäni, enkä ole kerjäämässä vakuutteluja keneltäkään, koska en niitä tarvitse. Esitin kysymyksen, että mitkä ovat ne mahdolliset syyt, jos mies ei lankea ns. täydelliseen naiseen. Täällä useissa avauksissa tulee ilmi, että nainen kuin nainen käy, kunhan on hoikka ja miestä selvästi nuorempi. Nyt yht äkkiä se ei olekaan niin, vaikka lisäksi esimerkin nainen on kaunis ja älykäs. En kuvittele, että miehet ovat homogeeninen lauma, vaan ymmärtän toki, että jokainen täällä vastaa omana itenään, eikä edusta jokaista sukupuolensa jäsentä. Olisi kai pitänyt yksilöidä otsikko tyyliin, että miksi Sinä Pertti 58 v. et halua nuorempaa ja kaunista naista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän