Olet isossa kauppakeskuksessa ja olet menossa ruokakauppaan. Todennäköisesti vaihtoehtoina ovat Prisma ja Citymarket. Kumpaan menet?
Kummassakaan kaupassa ei tässä tilanteessa ole jonoja. Perustele myös valintasi.
Itse menisin Prismaan. Jotenkin se on vain miellyttävämpi kauppa kuin Citymarket.
Kommentit (18)
Eipä kerrota Prismalle, mikä Prismassa mättää, jos eivät sitä itse selvästikään tajua. Mutta ei sitä varmaan saisi korjattuakaan. Ei tarvitse kahta kertaa miettiä, kumpaan menisi. Citymarketiin tietenkin.
Prisma on ihmisille jotka ei niin välitä hyvästä ruoasta. Siellä ei koskaan ole mitään uutta, samat tavarat viimeiset 20 v.
citymarketissa on vähän ekstraakun mutta niiden hinta on 2-10x alkuperäisestä eli alkuperämaassa myytävästä hinnasta
Menen omistamaani kauppaan, jossa voitot ei mene rikkaan porvarin taskuun
Citymarket. Se on oma lähikauppani, joten keskitän sinne sitten muuallakin. Saan sieltä Plussapisteet, jotka hieman tasoittavat naurettavia hintoja. Lisäksi siellä on ne omat tutut tuotteet, joten kaupassakäynti on helpompaa.
Jos voisin valita, kävisin aina Lidlissä, mutta minkäs teet.
CM, nuoruudessani mua epäiltiin myymälävarkaaksia syytta Prismassa ja en asioi enää.
Sittariin, koska sieltä saan varmasti mitä tarvitsen. Prisma myy luvattoman usein eioota.
Prismaan, olen osuuskaupan jäsen. Saan kaiken arkeen tarvitsemani sieltä. Joitain asioita käyn hakemassa Lidlistä. Cittari on kallis ja bonukset surkeita.
Tietysti selvästi halvempaan prismaan!
Prismaan. Pidän siitä että viikon ruoat 5 henkiselle perheelle saa satasella.
Jos tarvitsen ainoastaan yksinkertaisia perusjuttuja, menen Prismaan, koska se on halvempi. Useammin valitsen kuitenkin cittarin, koska erikoistuotteiden valikoimat ovat siellä huomattavasti paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Kävisin molemmissa, kuten teen nykyisin. Osan tuotteista ostan Prismasta ja osan Citymarketista.
Sama täällä. Ostan lähi Citymarketista mm. tuoreet kalat, mutta Prismasta saan mieleistäni juustoa. Myös joitakin muita tiettyjä tuotteita ostan eri kaupoista.
Minulle on ihan se ja sama kummassa käyn, ruoka maksaa joka tapauksessa ja viiden hengen perheessä ruokaa menee.
Lähikauppamme niin kotona kuin mökilläkin on K-Supermarket. Siksi Cittari.
Vierailija kirjoitti:
No sinne missä Alko.
Komppaan!
Cittarista hyödynnän vain tarjouksia, eli noista valitsen Prisman. Mutta enimmäkseen ostan Lidlistä.
Kävisin molemmissa, kuten teen nykyisin. Osan tuotteista ostan Prismasta ja osan Citymarketista.