Miksi jotkut äidit ovat niin kamalan ilkeitä OMILLE lapsilleen?
Oltiin lapsen kaverin luona. Lapsen kaveri innoissaan kertoi lomareissustaan. Äitinsä naureskeli ja sanoi: "Ei S... varmaan kiinnosta. Menkää nyt leikkimään!"
Lapset menivät leikkimään ja itse tein lähtöä, kun oli tarkoitus tuoda lapsi ja hakea sitten parin tunnin päästä.
Äiti alkoi selittää lomareissustaan ja kysyi: "Haluuthan sä kattoa meiän lomakuvia? Eihän sulla oo kiire?"
Olisi tehnyt mieli sanoa että on kiire, mutta en kehdannut. Hetken päästä tuo äiti huusi minun lapselleni: "Tuu säki S... nyt kattomaan näitä kuvia!"
Lapseni tuli kaverinsa kanssa. Kaveri selitti innoissaan kuvista, kun äitinsä keskeytti ja sanoi: "Joo, noniin" ja kertoi itse kuvista. Lapsi melkein purskahti jo itkuun.
Olin itse aika hämilläni ja sanoin sitten että nyt täytyy lähteä. Mieheni haki lapsen kotiin sitten parin tunnin kuluttua. Eipä tuo äiti miehelleni ollut näyttänyt mitään kuvia.
Meillä yleensä jos on oltu reissussa, niin lapsi saa tottakai itse kertoa kavereilleen ja myös sukulaisille.
Tämä ei ollut ainoa näkemäni tapaus ja itselleni tuli paha mieli lapsen puolesta. :/