Hyvänpäiväntutun miesystävä on Tinderissä, pitäisikö käräyttää?
Seuraan sosiaalisessa mediassa naista, vaikuttavat onnellisilta ja tekevät paljon asioita yhdessä. Olleet kimpassa toista vuotta.
Nyt tämä ukko tuli tosiaan vastaan T:ssä, väärennetyllä nimellä ja ikäkin vedetty pari vuotta alakantiin, kuvat melko epämääräisiä mutta hyvin tunnistettavissa. Eli tehnyt feikkiprofiilin fb:iin. Tekstiäkin oli, etsi sporttista seuraa.
Kertoisinko? Vai onkohan tuo joku "yhteisprojekti"?
Kommentit (13)
Jaa a. Sopisin tapaamisen ja käräyttäisin paikan päällä
Riippuu millainen tuttu - voit saada itse naiselta haukut, että mitä puutut elämään ja valehtelet yms...
Itse ainakin haluaisin tietää jos kumppanini notkuisi Tinderissä. Tee palvelus ja kerro
Riippuu miten hyvin tunnet nämä henkilöt. Itselleni on tullut tinderissä eräs asiakas vastaan, joka käy usein naisystävänsä kanssa kaupassa, jossa olen töissä. Ei ole tullut mieleenikään käräyttää tätä miestä. Mitä minä siitä hyötyisin? Jos on omalla naamallaan tinderissä, oletan, että joku muukin hänet siellä näkee, joten siirrän vastuun jollekin tutummalle.
OTA SCREENSHOT SIITÄ PROFIILIST YM JA PIDÄ TALLESSA!! Jos kerrot ilman todisteita ni ei se sua usko koska kun ystäväs sanoo ukolleen hän menee poistamaan sen ja väittää että ei ole ja näyttää poistettuaan puhelimen naiselleen ns puolustuksekseen. Jolloin sä saat takas ystävältäs että oot varmaan erehtyny ja pamautat fb viestillä kaverilles screenshotit....tai sit lähetät ne hälle nyt screenshotit ja kysyt onks toi sun ukkos vai erehdytkö.
Vierailija kirjoitti:
OTA SCREENSHOT SIITÄ PROFIILIST YM JA PIDÄ TALLESSA!! Jos kerrot ilman todisteita ni ei se sua usko koska kun ystäväs sanoo ukolleen hän menee poistamaan sen ja väittää että ei ole ja näyttää poistettuaan puhelimen naiselleen ns puolustuksekseen. Jolloin sä saat takas ystävältäs että oot varmaan erehtyny ja pamautat fb viestillä kaverilles screenshotit....tai sit lähetät ne hälle nyt screenshotit ja kysyt onks toi sun ukkos vai erehdytkö.
Tämä kävi mielessä mutta meni jo ohi koska Tinder, ei tullut mätsiäkään... en ollut varmaan tarpeeksi sporttinen tai olin liian vanha 😂 Tulin vähän surulliseksi tutun puolesta.
Ap
Niin tai sitten joku on näpistänyt ne ukon kuvat ja tehnyt feikkiprofiilin... Ei voi tietää.
Oletko ihan terve? Miten jollekin voisi tulla edes mieleen jotain noin lapsellista?
poista tinder ja lataa uudelleen. ja sitten kun profiili tulee uudelleen kohdalle, niin otappa kuvia todisteeksi.
Miksi puuttua tuohon! Se, että on Tinderissä, ei ole mikään todiste mistään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi puuttua tuohon! Se, että on Tinderissä, ei ole mikään todiste mistään.
No sepä. Kummastuttaa vaan, että miksi vaivautua jos ei todista mitään. Jos haluaa vain selailla profiileja uteliaana, miksi laittaa monta kuvaa ja profiilitekstiäkin??
Kyllä miehelläni saa olla toinen nainen sivussa kunhan se on pelkkää seksiä.
Sanot sille että jätä se sika