Suositelkaa jotain kivaa romanttista leffaa tai sarjaa
Jotain kevyttä ja angstitonta söpöstelyä, feel good-sarjaa tai elokuvaa? Voi olla minkämaalainen vain.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tuulen viemää.
Mun lempileffoja. Nähnyt monta kertaa
Ap
Onko sulla Netflix?
Brittiläinen romkom "Love and Other Disasters" (Rakkautta ja muita katastrofeja).
Jos pidit leffoista Notting Hill, Love Actually, Four Weddings and a Funeral, Bridget Jones' Diary mm, niin samoilla koordinaateilla mennään: nokkelaa vuoropuhelua, kautta linjan loistava ja korkeatasoinen casting, hillittömiä sivurooleja - eikä kuitenkaan mitään hömppää.
Käsikirjoitukseen on kautta linjan hauskasti upotettu "Aamiainen Tiffanylla" tematiikkaa, sekä kirjan että leffan.
(juomapeliehdotus: cheers aina kun huomaat piilotetun viittauksen! - ei kannata harrastaa arki-iltana, niitä nimittäin riittää...;D)
Ja iki-ihana Brittany Murphy on suloinen ja keijumainen Audrey Hepburn -look-a-like, puvustusta myöten!
Todellinen feeling good -raina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulen viemää.
Ap
Erikoinen käsitys feel good -leffasta.
Bridget Jones -elokuvat. Mukavaa aivot narikkaan viihdettä. Frendit on myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulen viemää.
Ap
Erikoinen käsitys feel good -leffasta.
En väittänyt että se olisikaan sellainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla Netflix?
Brittiläinen romkom "Love and Other Disasters" (Rakkautta ja muita katastrofeja).
Jos pidit leffoista Notting Hill, Love Actually, Four Weddings and a Funeral, Bridget Jones' Diary mm, niin samoilla koordinaateilla mennään: nokkelaa vuoropuhelua, kautta linjan loistava ja korkeatasoinen casting, hillittömiä sivurooleja - eikä kuitenkaan mitään hömppää.
Käsikirjoitukseen on kautta linjan hauskasti upotettu "Aamiainen Tiffanylla" tematiikkaa, sekä kirjan että leffan.
(juomapeliehdotus: cheers aina kun huomaat piilotetun viittauksen! - ei kannata harrastaa arki-iltana, niitä nimittäin riittää...;D)Ja iki-ihana Brittany Murphy on suloinen ja keijumainen Audrey Hepburn -look-a-like, puvustusta myöten!
Todellinen feeling good -raina.
Netflix löytyy kyllä, kiitos suosituksesta, täytyy tutustua.
9: Downton Abbeyta olen pariin otteeseen yrittänyt alkaa seuraamaan, mutta joku siinä tökkii.
8: Bridgetit olen nähnyt useaan kertaan, Frendeistäkään en ole koskaan oikein välittänyt.
7: Lala landia en ole katsonut, kiitos ehdotuksesta.
Tuulen viemää.