Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa on siinä, että mies katselee hyvännäköisiä naisia?

Vierailija
16.07.2017 |

En ymmärrä, miksi tosi monet paheksuu, jos kumppani katselee jotain hyvännäköistä? Itsekin katselen hyvännäköisiä miehiä ja naisia. Katselen myös hyvännäköisiä koteja ja vaatteita. Kaikki hyvännäköinen kiinnostaa. Enkä ymmärrä mitä pahaa siinä voi olla. Saisinko selityksiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siten mittään.

Vierailija
2/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Seuraava kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ero sillä, että katselee näitä asioita siten, että kumppanin ei tarvitse sitä huomata ja sitten sillä, että tieten tahtoen saattaa kumppanin tietoon sen, että katselee muita. Katselee muita = hyvin helposti merkki siitä, että oma kumppani on jotenkin b-luokkaa ja henkilö etsii itselleen edelleen a-luokan kumppania. Tällainen vertaileva parempien perseiden ym. jatkuva kyttääminen, kun oma kumppani on vieressä, on erittäin loukkaavaa. Viesti on, että  et kelpaa, haluan muita, mutta olen kanssasi, kun en sen tasoista saanut, jonka oikeasti koen ansainneeni. MOni narsistinen persoonallisuus saa sadistista iloa siitä, että oikein mässäilee kumppanilleen muiden katselulla. Menee samaan laariin kuin muilla seksisuhteilla omalle kumppanille kehuskelu. On ihmeellistä, että on sellaisia epäterveitä ihmisiä, joiden täytyy ääneen ihmetellä, mitä ongelmaa siinä on, että katselee muita. Asia on täysin itsestään selvä normaaleille, tavanomaisen hienotunteisuuden tason ja empaattisuuden omaaville. Saa olla aika sosiaalinen norsu, jos asiaa muka ei oikeasti tajua.

Asia erikseen on, että toki jokainen muita katselee itsekseen. Näillä asioilla ei kuitenkaan kuulu avoimesti herättää kumppanissa mustasukkaisuutta, alemmuudentunnetta ja muita ikäviä tuntemuksia.

Vierailija
4/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kerro!

Vierailija
5/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä millä tavalla katselee. Exä oli semmoinen toljottaja. Kattoi kaiken "stimuloivan" perään kuin olisi kadottanut aivonsa, alaikäisiäkin. Oli ällöttävää, ja jotenkin alentavaa käytöstä minua ja jopa niitä muita naisia kohtaan. En kauan katellut tuota ukkoa, ylläri.

Vierailija
6/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, jos kestää sen että vaimo mittailee katseellaan nuoria komistuksia.

Vierailija
7/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa jos kattelee, kunhan tekee sen huomaamattomasti eikä jää suu auki toljottamaan. Katselenhan itekin kaikkea kaunista.

Vierailija
8/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: Minä en ainakaan halua seurustella miehen kanssa, joka esittää minun edessäni yhtä ja selän takana tekee toista. Eikä todellakaan kaikki katsele muita. Itse jos katselen, on parisuhteessa silloin vikaa. Ei minua rakastuneena kiinnosta ULKONÄÖT, koska se on pelkkää tyhjää pintaa. Pinnalliseksi minua on kutsuttu muutamaankin kertaan, mutta en yhdy siihen... sinänsä. No olen minä kai jollain tasolla pinnallinen, mutta siis niin. Onnellisena en tarvitse muita miehiä mihinkään.

Vierailija
9/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on luonnollista, jos mies katselee kauniita naisia. Miksi hänellä itsellään sitten ei ole kaunista naista? Jos mies on ei niin komea niin tyytykööt omaan akkaansa tai pysykööt sinkkuna.

Vierailija
10/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3: Minä en ainakaan halua seurustella miehen kanssa, joka esittää minun edessäni yhtä ja selän takana tekee toista. Eikä todellakaan kaikki katsele muita. Itse jos katselen, on parisuhteessa silloin vikaa. Ei minua rakastuneena kiinnosta ULKONÄÖT, koska se on pelkkää tyhjää pintaa. Pinnalliseksi minua on kutsuttu muutamaankin kertaan, mutta en yhdy siihen... sinänsä. No olen minä kai jollain tasolla pinnallinen, mutta siis niin. Onnellisena en tarvitse muita miehiä mihinkään.

En usko, että on olemassa miehiä jotka ei katsoisi muitakin naisia. Toki mies voi naisensa seurassa esittää, ettei muut naiset kiinnosta, mutta et voi olla vahtimassa 24/7 missä kumppanisi silmät vaeltaa. Siinäpähän rajoitat käytöstäsi ja katsot vain sitä omaa miestäsi, mutta se miehesi 99% varmuudella katselee kyllä muitakin naisia. Kuulostat tosi naiivilta.

Vierailija
11/11 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänellä itsellään sitten ei ole kaunista naista? Jos mies on ei niin komea niin tyytykööt omaan akkaansa tai pysykööt sinkkuna.

Ukot katsokoot peiliin!