Ihanaa, viikonloppuvieraat lähtivät kotiin!
Vihdoin pääsin vaihtamaan lökövaatteet ja tähän sohvalle makaamaan tabletti sylissä. Ei tarvitse jutella kenellekään eikä keksiä tekemistä. Nyt selaan vähän aikaa av:ta ja sitten alan katselemaan jotain ihanaa sarjaa ja syömään kestityksestä yli jääneitä ruokia.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Asia vilpitön. Nauti pois vaan!
Näin teen. Tällaiselle introvertille kuin minä on nämä useamman päivän kyläilijät jotenkin henkisesti tosi väsyttäviä. Vaikka siis hyvistä ystävistä kyse, ja vierailu oli toivottu. Hassua.
Nauti. Koin saman onnen tunteen jo eilen:)
Näin myös mulla. Se on ihana tunne kun vieraat lähtee ja sitten pääsee itse rentoutumaan.
Mäkin lököilen pihakeinussa kotivaatteet päällä, mussutan suklaalevyä ja palstailen. Mies ja lapsi on miehen vanhemmilla. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Näin myös mulla. Se on ihana tunne kun vieraat lähtee ja sitten pääsee itse rentoutumaan.
Mäkin lököilen pihakeinussa kotivaatteet päällä, mussutan suklaalevyä ja palstailen. Mies ja lapsi on miehen vanhemmilla. 🤗
Mä vaihdoin vaatteet yöpaitaan ja aamutakkiin😆Nyt syön raparperipiirakkaa. Taivaallinen olotila nyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdoin vaatteet yöpaitaan ja aamutakkiin😆Nyt syön raparperipiirakkaa. Taivaallinen olotila nyt.
Ap
Eikö! 👍🏼
Asia vilpitön. Nauti pois vaan!