Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä exäsi selitti syiksi kun jätti sinut?

Vierailija
16.07.2017 |

Oliko jotain oikeeta syytäkin? Mulla sano, että "sinun on parempi elää yksin tai jonkun muun kanssa kuin minun." "Anteeksi kun olen pilannut elämäsi, mutta nyt saat olla rauhassa". Tähän mennessä elelin muutaman vuoden onnellista parisuhteessa ja suhteessa ei pahemin tapeltu mistään ja elämä hymyili ja yhtäkkiä vaan tuli, että musta tuntuu, että meidän on parempi erota. Todellinen syyhän se sitten selvis, kun vähän alle kuukaudessa oli jo uuden matkassa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kuulemma oikea aika meille... voisimme palata yhteen vanhemmalla iällä jne. Uusihan sillä oli jo silloin kierroksessa :D

Vierailija
2/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole koskaan rakastanut minua, vaan vain irrouttautui minun avullani lapsuudenkodistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä perusjuttuja: "Minun pitää nyt olla yksin ja etsiä itseäni", "sinussa ei ole mitään vikaa, vika on minussa"

Ja seuraavan kerran kun näin tyypin noin viikkoa myöhemmin, hänellä oli jo uusi nainen kainalossa. Äkkiä se itsensä etsiminen kävi. No, en ollut täydellinen minäkään. Mutta toiste noita selityksiä en usko, enkä oikeastaan ole sittemmin mitään syitä tivannutkaan. Joko sieltä tulee valheita tai sokerikuorrutuksia. Jos ei halua olla yhdessä, niin ei halua. Se riittää.

Vierailija
4/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta sinua enää. Aviolliitto on ollut alusta asti painajaista. En luota siihen, että huolehdit minusta. En halua enää puhua, olemme puhuneet jo pitkään.

Vierailija
5/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti puoleksi vuodeksi ulkomaille töihin ja halusi siellä "elää vapaasti". Voidaan olla ystäviä kun palaa takaisin.

Vierailija
6/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy oli se, että en ikinä epäonnistu missään ja se ärsyttää liikaa :D joo oli hieman epätasapainoinen tyyppi

Vierailija
7/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian lihava. Tosin hänen mielipiteensä muuttui alle vuoden päästä, kun sain kohtuullisen suuren perinnön. Yhteen ei kuitenkaan palattu ja hyvä niin.

Vierailija
8/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivarit. Itse oli herra täydellinen, puolessa vuosikymmenessä ei kertaakaan tarvinnut pyytää anteeksi.

Vierailija
9/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei halua parisuhdetta ja eskapistista yhdessäoloamme, mutta on rakastunut toiseen, vaikkei se liitykään asiaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan