Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäminen ja ero

Vierailija
16.07.2017 |

Olen seurustellut mieheni kanssa noin vuoden. Yli puolenvuoden seurustelun jälkeen selvisi että hän oli pettänyt minua. Ensin hän kielsi kaiken ja syytteli että minä tässä olen epäluotettava, mutta lopulta sain kuitenkin selville että hän oli useamman kerran käynyt paneskelemassa toista naista ja viestitellyt hänen kanssaan, parin kuukauden ajan. Vasta kun minulla oli mustaa valkoisella asiasta niin mies itkien myönsi kaiken ja lupasi mennä terapiaan ja vaikkamitä.
On hän muuttunut aika paljon siitä millainen oli ennen pettämistä, mutta terapiaan ei ole mennyt eikä oikeastaan muitakaan lupauksiaan ole pitänyt. Hän on minua vuoden nuorempi ja seurustellut aiemmin itseään nuorempien kanssa, siitä hän jaksaa aina kiusata minua kun olen niin "vanha". Tyttö jonka kanssa hän petti oli myös minua nuorempi ja tunnen itseni nykyään todella epäviehättäväksi ja vanhaksi vaikka olen vasta 25v, mutta olen tottunut olemaan suhteessa aina se nuorempi ja kun mies kiusaa minua asiasta niin se on muodostunut päässäni isoksi ongelmaksi. En ole myöskään päässyt yli pettämisestä, pahinta on että se tapahtui vielä monta kertaa! Minulla on muutenkin tosi huono itsetunto ja pettämisen jälkeen huonontunut vaan entisestään. Nykyään epäilen miestäni koko ajan enkä luota häneen ollenkaan, tiedän että tämä ei tule enää toimimaan. Tämä suhde vain satuttaa, mutta silti pelottaa niin paljon tehdä se päätös :(

Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia pettämisestä, erosta ja keinoja niistä selviämiseen :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pyydä mieheltäsi lupaa käydä vieraissa, niin sitten puntit on tasan. Jos miehesi todella rakastaa sinua, niin hän on valmis tuohon.

Kun saat tuntea vieraiden himoitsevan sinua, niin se varmasti kohentaa itsetuntoasi ja naiseuttasi.

Vierailija
2/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole tosissasi mutta vastaan silti. Olimme pettämisen jälkeen muutaman päivän erossa kun mietin haluanko jatkaa. Mies kyseli myöhemmin minulta meninkö kostamaan hänelle niiden päivien aikana kun olimme erossa ja sanoi kunnioittavansa että annoin anteeksi, mutta ei itse olisi pystynyt antamaan anteeksi minulle jos olisin kostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Et varmaan ole tosissasi mutta vastaan silti. Olimme pettämisen jälkeen muutaman päivän erossa kun mietin haluanko jatkaa. Mies kyseli myöhemmin minulta meninkö kostamaan hänelle niiden päivien aikana kun olimme erossa ja sanoi kunnioittavansa että annoin anteeksi, mutta ei itse olisi pystynyt antamaan anteeksi minulle jos olisin kostanut.

Eipä tietenkään anaisi anteeksi, koska ei rakasta sinua. Yhden yön vahinko olisi eri asia, mutta suhteen alkumetreillä tehty systemaattisen pettäminen on aivan eri asia... Mielestäni ainut tapa hyvittää tuollainen on antaa sinulle lupa tehdä samoin. Luvan antaminen osoittaa todellista rakkautta. Eri asia on haluatko sinä käyttää saamaasi lupaa.

Vierailija
4/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pyydä mieheltäsi lupaa käydä vieraissa, niin sitten puntit on tasan. Jos miehesi todella rakastaa sinua, niin hän on valmis tuohon.

Kun saat tuntea vieraiden himoitsevan sinua, niin se varmasti kohentaa itsetuntoasi ja naiseuttasi.

Ei hyvää itsetuntoa voi rakentaa sen varaan, halauvatko muut sinua. Kyllä se on tai ei ole omien korvien välissä.

Vierailija
5/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo puolin ja toisin pettäminen kuulu terveeseen suhteeseen. Joko annat anteeksi tai eroat.

Vierailija
6/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan klassiselta jännämieheltä, tietysti kannattaa pysyä yhdessä.

Vierailija
7/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on aina ollut pettäjä, hän on pettänyt kaikkia aiempiakin naisiansa. Kun hän jäi pettämisestä kiinni niin hän sanoi minulle että tajusi vasta silloin kuinka paljon rakastaa minua, kun meinasi menettää. Hän väittää että ei ole koskaan ennen rakastanut ketään niin paljoa eikä ole kuulemma aiemmin välittänyt kun on jäänyt pettämisistään kiinni ja suhteet ovat loppuneet. Tiedä sitten onko vain puhetta ja vaikka olisikin totta, niin voiko hän muuttua kun aina on ollut tuollainen.

Muuten suhteemme on hyvä ja ihana mutta en tiedä jaksanko elää tämän jatkuvan pelon ja epäluottamuksen kanssa. Aina kun olen miehen kanssa, ajattelen en halua erota mutta sitten kun olemme erossa (esim töissä) niin mietin jatkuvasti eroa..

Vierailija
8/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pettäjämiehet kiehtoo naisia?

Vierailija
9/9 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, jos pettäjämiehet jotenkin tunnistaisi etukäteen niin en sellaisiin idiootteihin sortuisi. Tämä on jo kolmas suhteeni jossa olen tullut petetyksi. Joko vedän pettäjä idiootteja puoleeni tai sitten minussa vain on jotain vialla (niin alan pikkuhiljaa uskoa).