Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klamydiatestit

Huolissaan
16.07.2017 |

Mua nyt häiritsee semmoinen, kun olisin kokoajan menossa testeihin ja minusta se on vain hyvä asia, kun testauttaa itseään usein, ehkä liiankin usein, mutta ensineuvon puhelimessa on aina täti, joka tiuskii ja räksyttää siitä, että ei tarvitsisi näin usein käydä jos käyttää kumia. Kumia tulee käytettyä, mutta nyt on alkanut pelottaa sinne soittelu ilkeän tädin takia.
Minulla on otettu testit viimeisen vuoden aikana yli 15 kertaa, mutta silti sinne kokoajan olisin hinkumassa.
Kotitestin voisi netistä tilata, mutta kun se maksaa yli kolmekymppiä postimaksuineen.
Mitä tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi testaat vain klamydian? Eikö sinua pelota muut taudit kuten tippuri, kuppa ja yksi maailman pelätyimmistä viruksista HIV?

Vierailija
2/4 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ottaa samaan syssyyn aina tippurin ja Hiv nyt ei ole kyseessä ollenkaan ja sen testautan kehotusten mukaan joka 6kk välein. Mutta, siihen minua ei oikeuteta, että minulle Hiv saataisiin tarttumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pointti ei ollu nyt siinä mitä testejä otan...

Vierailija
4/4 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pointtiasi miksi köyt niin usein testeissä, jos todella käytät kondomia? Vai pelkäätkö kokoajan että kondomi on rikkoutunut, ja sen vuoksi haluat testata itsesi vähän väliä? Ja toisekseen, eihän se sille tiuskivalle mummolle kuulu miksi käyt niin usein testeissä,vastaa hänelle että haluat varmistaa ettei sinulla ole klamydiaa ja that's it :)