Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä? Alapää kipeä ilman syytä.

Vierailija
16.07.2017 |

Herätessäni aamulla menin vessaan ja ihmettelin pyyhkiessä tuntuvaa kipua. Kipu siis alkoi tänä aamuna, ja on hieman pahentunut päivän mittaan. Kipu tuntuu emättimen suuaukolla ja sitä siis tuntuu erityisesti pyyhkiessä ja käydessäni istumaan. Kipu on samanlaista kun silloin, jos on ollut yhdynnässä liian kuivana, ja seuraavana päivänä alapää on kipeä. En kuitenkaan ole ollut yhdynnässä pitkiin aikoihin. Alapää näyttää normaalilta, menkat on juuri loppumassa. Ei ole kutinaa eikä muita oireita.
Lääkäriin soitan tietenkin huomenna jos tämä ei mene ohi. Onko kenelläkään ollut vastaavaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harrastanut unissasi omaa kivaa!

Vierailija
2/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kuvaa on hankala ottaa enempää kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa hiivatulehdus usein tollasilla lievillä oireilla, kipu tulee pienistä haavaumista, harvoin on kutinaa, pahenee sit parissa päivässä ja valkovuoto muutuu kokkareiseksi pikkuhiljaa.

Voi olla joku sukupuolitautikin tietty.

Vierailija
4/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeiset kaksi kertaa vessassa käydessäni pissaaminen on ollut kivuliasta. Minulla on ollut virtsatietulehdus monesti, mutta oireet ovat silloin olleet erilaiset. Silloin pissaa ei meinaa tulla ja on koko ajan hätä, nyt tulee ihan normaalisti. Mitä ihmettä tämä on, en kohta uskalla mennä enää vessaan kun pelkään kipua. Voiko tälläisen takia mennä päivystykseen?

Ap

Vierailija
5/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo karpalomehua. Siitä ei ainakaan ole haittaa.

Kerran menin v***ukivun takia päivystykseen, kuin suonta olisi vetänyt sieltä. Olin ollut edellisellä viikolla kipeä ja maannu vaan paikallaan. Eli pitää liikkua ja venytellä vaikka olisi kipeä, iskiastyyppinen kipu voi iskeä vaikka "siellä".

Vierailija
6/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken pissaaminen ei enää sattunut joten taidan kyetä seuraamaan tilannetta huomiseen asti. Todella outoa. Aiemmin sattui niin paljon että melkein tuli vedet silmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi