Sanotteko yleensä toisillenne "kiitos" seksin päätteeksi?
Kommentit (18)
XDDD nauraisin itseni tärviölle ja miettisin mikä miestä vaivaa.
En sano, koska siitä tulee mieleen maksullisuus.
Yksi mies joskus kiitti minua.
Ei silti tarvitse tuppisuukaan olla, jotain muuta tulee puhuttua aina.
Kyllä yleensä sanon, muodossa tai toisessa. Riippuu vähän tosin fiiliksestä. Mielestäni se on toisen arvostamista sanoin, kuten kiittäminen ruoan jälkeen.
M
Ei todellakaan. Mutta mieheni pyytää usein anteeksi että on "liannut minut".
Ei kiitetä, tuo mieleen aiemmin mainitun maksullisuuden tai jonkun palveluksen. Usein sanotaan, että olet ihana tai jotain sellaista. Jos seksissä on ollut uusia juttuja, puhutaan mikä tuntu hyvälle yms.
Me sanotaan usein kiitos pimpistä ja kiitos kikkelistä. Sillä lailla puoliksi vitsaillen. Sit pussataan. Ollaan muutenkin rentoja parisuhteessa ja puhutaan vähän mitä sylki suuhun tuo.
Riippuu tilanteesta, jos pitkä suhde ja toinen tekee sellaista mikä itselle on toiveissa mutta toisen mielestä ei mieluista. Kiitos sana tarkoittaa silloin lupausta, saat toivoa itsekin niin pyrin toteuttamaan niin hyvin kun pystyn.
Lyhytaikasessa , mitä väliä? En välitä siitä mitä toinen haluaa, joten en itsekään aseta toiveita. Eihän silloin synnykään, kiitoksen paikkaa.
Mies on joskus kiittänyt. Olen sanonut, että ei seksistä tarvi kiittää. Ei se ole mikään mikään minun suorittama palvelus miehelle vaan kiva yhteinen juttu. Muuten kyllä kiitetään toisiamme.
Joskus, kun tuntuu siltä että oli extra kivaa tms tai todella tarvitsi sitä.
Mä sanon välillä miehelleni ihan läpällä, koska olen yleensä se vonkaava puolisko. Kiitän näin saamastani, mies naurahtaa... Yritän myös varata häneltä seuraavaa aikaa
Vierailija kirjoitti:
Mies on joskus kiittänyt. Olen sanonut, että ei seksistä tarvi kiittää. Ei se ole mikään mikään minun suorittama palvelus miehelle vaan kiva yhteinen juttu. Muuten kyllä kiitetään toisiamme.
Naisista ei koskaan tiedä milloin ne vetää porot nokkaan kun olisi esim. pitänyt kiittää mutta ei kiittänyt. Miehesi on siis vaan ottanut varman päälle kun ei ole tiennyt, miten suhtaudut asiaan.
Useammin tulee pyydettyä anteeksi :D
Ei kiitellä eikä käydä tuppisuina nukkumaan, koska harvoin sekstaillaan nukkumaanmennessä. Ollaan molemmat enemmän aamuseksin ystäviä (tai viikonloppuna päikkäreiltä herätessä).
Yleensä taidan seksin päätteeksi sanoa että "annatko (talous-)paperia" :-DDD
Annetaan yleensä kouluarvosana, miten meni. Mies sanoo joskus vielä, että rahat voi sitten jättää pöydälle.
Aika usein, varsinkin jos oli tosi kivaa. Ei aina.
Eksälle sanoin kerran ja hän suuttui siitä...