Miten molemminpuoleinen ihastuksenne päättyi?
Mulla päättyi yksi voimakas ihastuminen noin vuosi sitten niin, että mies pisti yhtäkkiä välit totaalisesti poikki, ei pistä enää edes synttärionnittelua facessa.
Nyt oon ihastunut työkaveriini ja mietin, että voikohan tämäkään päättyä mitenkään muuten kun huonosti? Onko kukaan koskaan säilynyt hyvinä kavereina työkaverinsa kanssa, vaikka tunteita olisi ollut/tunteita olisi ollut aiemmin, mutta ne olisivat kuolleet?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko molemminpuolista. Työkaveri selkeästi viihtyy seurassani ja itse olen hiljalleen häneen tykästynyt. Voihan se olla että pitää vaan hyvänä tyyppinä eikä sen kummempaa. Itse en uskalla tehdä aloitetta.
Tässä vaiheessa mäkin olen tällä hetkellä, mutta kun se ei kestä ikuisesti (kauankohan se voi enimmillään kestää) ja siksi mietin, että mitä sen jälkeen tapahtuu..
Ap
Itsellä se työkaveruus vähän myös mietityttää. jos juttu ei menisikään putkeen niin olisiko miten hankalaa jatkossa olla tekemisissä.. lisäksi se on mua nuorempi, enkä koskaan ole ollut kiinnostunut nuoremmista. Ja taas käänteisesti mietin että miksi se haluais tämmösen vanhemman. Äh, kannattaa varmaan pitäytyä vaan tykästymisasteella..
Siten että luulin että mies oli flirttaillut kanssani pidempään. Sitten hän tuli kaupungilla vastaan uuden tyttöystävän kanssa. Vaikutti vaivaantuneelta. Ilmeisesti flirttaili useamman kanssa, eikä ollut ilmaissut minulle tapailevansa ketään. Käänsin tunteeni pois. Edelleen kyllä pidän hänestä, mutta en näytä sitä.
siten että mies meni viime talvena naimisiin. flirttailu jatkuu joskus edelleen. en ymmärrä. voisiko joku mies selittää, miksi kirkossa naimisiin mennyt hyvätapainen ja fiksu mies flirttaa minulle edelleen, ja pyytää oluelle?
-nainen.
Vierailija kirjoitti:
siten että mies meni viime talvena naimisiin. flirttailu jatkuu joskus edelleen. en ymmärrä. voisiko joku mies selittää, miksi kirkossa naimisiin mennyt hyvätapainen ja fiksu mies flirttaa minulle edelleen, ja pyytää oluelle?
-nainen.
Eipä kovin fiksulta kuulosta.. seksin perässä taitaa olla
En tiedä onko molemminpuolista. Työkaveri selkeästi viihtyy seurassani ja itse olen hiljalleen häneen tykästynyt. Voihan se olla että pitää vaan hyvänä tyyppinä eikä sen kummempaa. Itse en uskalla tehdä aloitetta.