Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on ihastunut, vaikka...

Vierailija
31.03.2006 |

..parisuhteessa kaikki hyvin? Mietin tässä, että onko mulle tullut joku ihme nuoruuden kaipuu vai mitä tämä on. Suhteessa ei mitään vialla ja lapsikin on, onnellisia ollaan oltu kohta 9 vuotta.

Silti on kiva saada huomiota vieraalta mieheltä ja tulee sellanen olo, että piruuttaan vielä härnään. Ihan pihalla tää akka...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinki yhen kanssa. Eli tiedän, että se mies ois valmis ja heti mihin vaan. Toisaalta houkuttelee, vaikka en missään nimessä halua hajottaa tätä kaikkea hyvää.

Asiassa ei siis mitään järkeä. Tulee silti härnättyä tätä miestä joskus ja se taitaa kuvitella minusta enempi kuin mihin olen valmis. Tuskin se minua paremmin tuntee kuin minä itse.

En voisi elää syyllisyydessä, joten miksihän edes pohdin tätä ääneen.

ap

Vierailija
2/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan" kevättä rinnassa" . Mulla joskus keväisin ollut samanlaisia tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alkanut jo sanotaanko noin muutama kuukausi sitten, joten en pistä ihan kevään piikkiin :) Aikomuksia ei ole minkäänlaisia, mutta ymmärrä miksi pitää tavallaan " vedättää" piruuttaan...

ap

Vierailija
4/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin miehen kanssa flirtaillaan aina kun otetaan kuppia. Tavoite ois panna sen kanssa.

Vierailija
5/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin " kiellettyjen hedelmien" , miehen veljet ja mun ex...

Vierailija
6/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes aavistanut kiinnostustani. Mutta oli se jotenkin jännittävää pelkästään ajatella kaikenlaista. En missään nimessä aikonutkaan edetä asiassa. Olipahan sellaista kotiäidin tylsyyden poistoa. Hauskaa siinä oli se että vaimonsa ehkä aavisti jotain kun tuli pari kertaa miehensä kanssa meille vaikka ei ennen ollut tullut. Mies on mieheni tuttu, ei edes kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi