Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Overwatch? kannattaako?

Vierailija
15.07.2017 |

Lähinnä haen kokemuksia tosta overwatch pelistä, noi grafiikat näyttäis olevan tosi hienot, muuta en sitten pelistä tiiäkkää paitsi että maksaa sen 60€ .. ja että räiskintä pelistä kyse.

Mutta no jos jollain ois jotai plussii tai miinuksii sanottavanaan? (:

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava peli. Ei voi lämpimämmin suositella. Ite en oo koskaan aiemmin räiskintäpelejä pelannut, mutta OW kolahti heti. PC:llä pelaan, konsolista en osaa sanoa, onko yhtä pelattava siinä muodossa.

Vierailija
2/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 6 vastaan 6 pelaaminen kiinnostaa. Kohtalaisen nopeatempoinen peli, joka on hyvin hiottu ja mukava pelattava. Perusteet oppii nopeasti.

Pelaajakunta nuorta ja hapanta. Lähes joka matsissa joku haistattelemassa. Jos jatkuva vihamielisyys ei haittaa niin antaa palaa vaan. Todella kilpailuhenkinen peli eli siitä olisi syytä innostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeonomaan PC:lle mäkin kaavailisin sen ostamista, jotenkaan en saa peleihin tuntumaa konsoleilla. Mites onko norminäppis ihan fine vai pelaatteko kunnon pelinäppiksillä? itellä ihan semi hyvä läppäri mut mietin että voi olla hankalaa nimeonomaan noitten nappuloiden kokojen kanssa :/ ..

Ap

Vierailija
4/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin OW toukokuun lopussa, kun oli anniversary sale. Puoleen hintaan GameStopista.

Aikaisempaa kokemusta FPS-peleistä tasan nolla, mutta olen oppinut ihan hyvin. Tykkään :)

N21

Vierailija
5/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh nimenomaan nainen olenkin :D .. Pitää kyllä kieltämättä ehkä kattoa esittelyvideoita youtubesta kaikista hahmoista ja perustoiminnoista. Aika moni nainen on kyllä miestä huonompi tietokonepeleissä mut kyllä mä pari hyvääki pelaajaa tunnen :)

Ap

Vierailija
6/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin OW toukokuun lopussa, kun oli anniversary sale. Puoleen hintaan GameStopista.

Aikaisempaa kokemusta FPS-peleistä tasan nolla, mutta olen oppinut ihan hyvin. Tykkään :)

N21

Anna kun arvaan, olet Mercy main?

Vierailija
7/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekaanisella näppäimistöllä pelaan, mutta ihan tavallinen näppäimistö ajaa asiansa. Kannattaa varmistua siitä, että läppärissä riittää tehot. Ei ole nimittäin kovin kevyt peli. Jos tehot eivät riitä niin voi olla aika ikävä pelata.

https://us.battle.net/support/en/article/Overwatch-System-Requirements

Vierailija
8/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa olla aika vähän porukkaa siellä nykyään, saa matsia odotella reilu 10min joinakin päivinä.

Vierailija
9/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton suositus täältäkin! Aloitin cs:golla 2 vuotta sitten, vajaan vuoden nyt pelannut överiä ja yhä intoa on! Tosiaan noita haistattelijoita riittää, mutta eiköhän niitä ole vähän jokaisessa tämäntyyppisessä pelissä.

Nopeatempoinen on ja voi vaikuttaa sekavalta aluksi, mutta kun peliin pääsee sisälle, oppii hyödyntämään eri hahmojen ominaisuuksia suht nopsasti :)

Vierailija
10/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee jo valmiiksi esimakua siitä millainen pelaajakunta on, terveisin #2

Etenkin nuoremmat miespelaajat ja jonnet nimittäin tuntuvat suorastaan vihaavan naisia. Heidän mielestään naiset eivät pärjää fps-peleissä ja pelaavat ainoastaan parantavia classeja.

Vierailija
11/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin näyttäisi tehot riittävän :) kiitti linkistä! Heti huomenna taidan mennä tarkkailemaan joskos raaskisin ostaa, sen verran positiivista palautetta on teiltäkin tullu täällä. Tosiaan aika monissa peleissä on noita huutelijoita mutta mikäs siinä, tuskin mun pelejä tulee haittaamaan. 

Aivan, tosi usein mun kohdallekki  jokunen on osunu noita naisvihaajia mutta suurimmaksi osaksi aika neutraaleja näyttää miehet olevan, ainakin ne mitä mä oon tavannu. 

Ap (:

Vierailija
12/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku nainen tulla pelaamaan kanssani? Jos olet kiltisti, niin saat käyttää myös erikoisjoystikkiä ;) lurps lääh!

Vierailija
13/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostathan kuitenkin sen 40€ version. 60€ versiossa vain lisäskinejä.

Vierailija
14/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö se 60€:n versio enemmän tilaa vai onko molemmat ns samanlaisia? Ap

Vierailija
15/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peli se on. Olen pelannut sen julkaisusta asti aktiivisesti.

Ja en ole Mercy-main, kuten tuo yksi sovinistipossu tuolla välissä huutelee. Taas mies joka luulee että siihen pelaamiseen tarvitaan pippeli.

-N28

Vierailija
16/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa saada kalliimmassa versiossa skinejä ym. kosmeettista krääsää. Kukaan kavereistani ei ole sitä hankkinut eli pääsee pelaamaan kyllä täysin sillä halvemmalla

Vierailija
17/22 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille vastauksista :) saatan myöhemmin kysellä lisää, jos tulee mieleen.

Ap

Vierailija
18/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska peli, josta heitetään pihalle kertomatta syytä

Vierailija
19/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty pelaamaan pelejä missä on lasten grafiikat eli lapsellisen näköisiä pelejä. Overwatch ja Fortnite näin esimerkkinä.

Vierailija
20/22 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nostatte vanhaa ketjua 😰 ei kukaan pelaa enää overwatchia