Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttimiehen kohtalona oli tänäkin lauantaiaamuna suudella kaljatölkin kylmää metallia

Vierailija
15.07.2017 |

Samaan aikaan jännämies rakasteli kolmatta kertaa yön ja aamun aikana hyvätapaisen yliopistofuksin kanssa ja valmistautui jo viimeisen orgasmin aikana katoamaan fuksitytön elämästä viestiä jättämättä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut kallistua sen puoleen että kilttimiehen ongelma ei olekaan kiltteys vaan jokin outo riippuvuussuhde oluttölkkeihin... Kyllä varmaan kilttimieskin ymmärtää että jatkuva kaljan lipittely laskee testosteronipitoisuuksia ja aiheuttaa muutenkin masennusta? En sano että pitäisi jännäksi muuttua mutta pieni nenänvalkaisukuuri voisi tehdä terää =)

Vierailija
2/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi herjaat oikeesti kilttejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut kallistua sen puoleen että kilttimiehen ongelma ei olekaan kiltteys vaan jokin outo riippuvuussuhde oluttölkkeihin... Kyllä varmaan kilttimieskin ymmärtää että jatkuva kaljan lipittely laskee testosteronipitoisuuksia ja aiheuttaa muutenkin masennusta? En sano että pitäisi jännäksi muuttua mutta pieni nenänvalkaisukuuri voisi tehdä terää =)

Varmaan totta. Mutta kilttimies juo päästäkseen edes hetkeksi eroon siitä rintakehää puristavasta pahanolon tunteesta jota ajatus jännämiehen karvaperseestä kunnollisen tytön päällä aiheuttaa.

Vierailija
4/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan totta. Mutta kilttimies juo päästäkseen edes hetkeksi eroon siitä rintakehää puristavasta pahanolon tunteesta jota ajatus jännämiehen karvaperseestä kunnollisen tytön päällä aiheuttaa.

Oluen lisäksi kilttimiehellä on siis toinenkin ongelma. Hän ajattelee liikaa muiden miesten perseitä.

Vierailija
5/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies ei aloita päivänsä oluella.

Ei oluella päivänsä aloittavaa miestä mulle kiitos!

Vierailija
6/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oluen lisäksi kilttimiehellä on siis toinenkin ongelma. Hän ajattelee liikaa muiden miesten perseitä.

Se on nimenomaan tämä. Sen sijaan, että ajattelisi onnessaan kiemurtavia naisvartaloita, on kilttimiehen ajatus tiukasti kiinni jännämiehen pakaroissa. Mieli luo todellisuuden.

Vierailija
7/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Kilttimies saa jatkuvalla kaljoittelulla itselleen manboobsit, joita voi hivellä yksinäisinä iltoina. Kaikki voittavat, myös se fuksi, joka ei pilaa elämäänsä alkoholistin kanssa.

Vierailija
8/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viestin luettuani olen huolestunut että kilttimies harrastaa lakien vastausta salakatselua ja naapureidensa vakoilua. Mistä hän voi tietää, että jännämiehellä on "hyvätapainen fuksi" kylässä? Pelottaisi olla ns. kilttimiehen naapuri.

Vierailija
9/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se tiesi mikä on viimeinen orgasmi? Olipa vit. tyhmä juttu.

Vierailija
10/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Suudella kylmää metallia? Mahtaa olla huulet kivassa kuosissa jos niitä teräviä tölkinreunoja lipoo.

Vierailija
11/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämiehen karvaisten pakaroiden pumppausliikettä miettiessään kilttimies nyyhkäisi harmistuneesti. Sitten hän otti kännykän esiin ja kirjoitti av:lle aloituksen, jossa paheksui jyrkästi esiaviollista seksiä harrastavia naisia. Tänäänkin lauantaina joku jännämies taas vie kotiinsa kauniin nuoren naisen ihan kilttimiehen silmien edestä.

Kilttimies ajattelee turhan paljon karvaisia miesperseitä ollakseen kiltti, tai ollakseen heteroseksuaali.

Vierailija
12/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ne karvat allakin olla. Lohduttaisiko se?

Vierailija
13/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tyytyy huulillaan hyväilemään oluttölkkiä..

Miksi pitää tyytyä elämään yhtään mitään? Jokaisella on mahdollisuus tehdä asioita jotka oikeasti kiinnostaa ja tyydyttää. Pitää vaan ruveta tekemään yksi steppi kerrallaan.

Joten kilttimies, mistä aloitat? Itsestä kiinni.

Vierailija
14/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on alkoholisti. Kaikki muut löpinät asian tiimoilta on kilttimiehen itsepetosta. Juoppo löytää aina syyn juoda. Ja mies itse ainakin väitti täyttävänsä 40. Olin tuotosten kypsyydestä päätellyt että jotain 20.

Vierailija
15/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.. Siis istuiko se jännis sen tytön päällä, pylly paljaana..? Outoo.

Tuota oon itsekin miettinyt aina kun tulee aloitus karvasista pakaroista naisen yllä.

Vierailija
16/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi herjaat oikeesti kilttejä?

Kilttimies triggered :D

Vierailija
17/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen on hyvä totutella suutelemaan kaljatölkin kylmää metallia.

Tällöin revolverin piipun suuteleminen ei tunnu niin pahalta, kun se aikaa koittaa.

Vierailija
18/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin viime yönä jännämiehelle kiihkeää suuseksiä parvekkeella. Nielin kaiken kuten kilttimies olusensa. Olen juuri hivelemässä huuliini punaa ja valmis lähtemään kaupungin sykkeeseen, tänään kiinnostaisi kunnon panohommat ja varmasti löydän jännät jolla on pinkeät pakarat, jo alkuillasta.

Kävitkö kiltti jo hakemassa lavan Pirkka-oluita? Tulenko yöllä kertomaan ottiko jännä minut vain kerran vai useasti?

Vierailija
19/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys, eli sosiaalisten tilanteiden pelko, masennus, huono elämänhallinta ja itsekuri johtuu edelleenkin matalista dopamiini d2-tasoista. Dopamiini d2-tasot madaltaa PMO-addiktio.

Vierailija
20/23 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan tänään viettää koko illan harrastaen villiä seksiä jännän poikaystäväni kanssa! Voisimme katsoa leffaa ja naida samalla, huomenna salilla vaikka sitten saunass sama;)