Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin parhaat juomannautiskelu+istuskelupaikat?

Vierailija
15.07.2017 |

Haussa viihtyisä paikka (tai useampi), jossa nauttia muutamat oluet tai viinilasilliset, joka olisi erityisesti rento paikka eikä missään nimessä sellainen pikkurilli pystyssä-kuohuviinin siemailua ja macaronsien järsimistä, jos tiiätte mitä tarkoitan. Eli paikka jossa on mukava istuskella, ehkä on terassia ehkä ei, mutta asiakas voi tulla sellaisena kuin on, eikä tarvitse olla tällätty ja perillä siitä miten uuden maailman punaviinit eroavat vanhan maailman vastaavista. Paikan persoonallisuus on plussaa. :)

Mihin kaupunginosaan kannattaa suunnata?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiila

- Henry's pub

- Kappeli

- Iguana

- Kaivohuoneen terassi

- Löyly

- Mattolaituri

Vierailija
2/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja sisätiloja: Kiila, bryggeri, Iguana, O'learys

Kivoja hyvällä säällä: Carusel, löyly, Hernesaaren ranta, Mattolaituri, Cafe Ursula, Virgin oilin terassi, kaivopuiston terassi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kappeli myös kesällä kiva.

Vierailija
4/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun olohuone. Se on mun kantapaikka.

Vierailija
5/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita Helsingistä löytyy vähän joka puolelta, mutta itse suuntaisin keskustaan. Siellä on paljon paikkoja, oma suosikkini on Kiila, mutta ehkä kesällä joku terde kivempi.

Vierailija
6/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun olohuone. Se on mun kantapaikka.

Ok! Me tullaan huomenna siinä klo 18:30. Onko olut kylmää ja naiset kuumia?

Vierailija
7/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisla

Bruuveri

Teerenpeli

Hemingway's

Rotterdam

Nämä nyt ainakin. Monia muitakin hyviä on. Ylipäätään panimoravintolat on ihania paikkoja istuskella.

Ihan Rautatieaseman viereen (kirjaimellisesti siihen raiteiden viereen) on muuten tullut nyt uusi paikka, missä on tosi ihana tunnelma! En vaan kuolemaksenikaan saa päähäni paikan nimeä, mutta se on siis ihan siinä aseman vieressä. Niillä on iso alue missä istua ulkona, ja sisätiloissakin on ihanan avaraa ja tunnelmallista. Ja sieltä löytyy vähän erikoisempia siidereitä ja oluita, mikä on aina plussaa. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
8/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa metro Sörnäisiin ja kierrelkää Vaasankadun ravintoloita. Paikkoja löytyy joka makuun ja hintatasokin on puolet siitä mitä keskustassa. Voitte jopa törmätä paikallisiin keskustassa pyörivien turistien sijasta.

Vierailija
9/9 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos! :)

Tuli paljon hyviä ehdotuksia, eiköhän noista löydy!

Saa laittaa tietty lisääkin vielä, eiköhän meitä juomanhimoisia ole useampiakin ruudun takana.

AP