Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas niistä alusvaatteista

Vierailija
15.07.2017 |

Täällä nyt usein kysytään mistä saa oikean kokoisia rintaliivejä. Tiedän kyllä että netistä saa mutta en halua tilata sovitettaksi puolta putiikkia koska kerralla ei koskaan mene oikein. Olen myös useissa liikkeissä käynyt mutta sieltä lähinnä minun koossani löytyy perus t-paita liivejä ja hinnat aika taivaissa. En haluisin rumasta ja epäkäytännöllisestä vaatteessa jota ei muutenkaan hintaan nähden käytä kauaa maksaa paljon.
Eli onko pääkaupunkiseudulla yhtään alusvaateliikkettä jossa myytäisiin kauniita vaatetta? Pitäisin myös corselett tyylisistä yläosista joita ei tunnu löytyvän enää mistään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon paljon tehny sitä et sovitan esim. Sokoksella tai Funky Ladyssa ja tilaan sit samat tai ainaki samalta merkiltä netistä. Esim. Figleavesista ja Brastopista saa paljon halvemmalla samoja merkkejä.

Vierailija
2/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt usein kysytään mistä saa oikean kokoisia rintaliivejä. Tiedän kyllä että netistä saa mutta en halua tilata sovitettaksi puolta putiikkia koska kerralla ei koskaan mene oikein. Olen myös useissa liikkeissä käynyt mutta sieltä lähinnä minun koossani löytyy perus t-paita liivejä ja hinnat aika taivaissa. En haluisin rumasta ja epäkäytännöllisestä vaatteessa jota ei muutenkaan hintaan nähden käytä kauaa maksaa paljon.

Eli onko pääkaupunkiseudulla yhtään alusvaateliikkettä jossa myytäisiin kauniita vaatetta? Pitäisin myös corselett tyylisistä yläosista joita ei tunnu löytyvän enää mistään.

No kerro missä liikkeissä olet sitten käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon paljon tehny sitä et sovitan esim. Sokoksella tai Funky Ladyssa ja tilaan sit samat tai ainaki samalta merkiltä netistä. Esim. Figleavesista ja Brastopista saa paljon halvemmalla samoja merkkejä.

Ainakin funky ladyssa mitä olen käynyt katsomassa on isot kupit aikalailla kaikki koko rinnan peittäviä jolloin en oikeastaan voi käyttää niitä kuin hyvin harvan vaatteen kanssa tai muuten jäävät rumasti näkymään.

Brastopista taisin joskus katsella. Mitä noissa on toimitus tai palautus kulut?

Vierailija
4/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitus on jonkun punnan tai ilmainen riippuen paikasta, palautus on ollut kympin molemmin puolin. Kannattaa käydä sovittelemassa kaupassa ja tilata ulkomailta samat. Suomalaisessa lumingerie.fi on ilmaiset palautukset ja suht hyvä valikoima, alennusaikaan hinnatkin ihan ok.

Vierailija
5/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro missä liikkeissä olet sitten käynyt?

Sokoksella tai stockalla en ole käynyt vähään aikaan koska niistä oikean koon etsiminen on kuin neula heinäsuovassa. Funky lady on katsottu ja change löytyy joka nurkalta. Sitten Tikkurilassa ja Myyrmäessä olevat pienemmät liikkeet.

Vierailija
6/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain liikkeessä esim curvy kate merkkiä että pääsee sovittamaan? Näyttäisi olevan kauniita ja hyvä koko valikoima.

Vierailija
7/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat niin niukasti ja tiputellen tietoja, että on aika vaikea sanoa, mistä sinun kannattaisi sopivia liivejä etsiä. Jos oikein ymmärsin, niin aika iso kuppikoko eikä saa peittää koko rintaa. Miksi ei muuten? Käytätkö kovinkin antavia kaula-aukkoja ihan arkisinkin?